موضوعات داغ

نسخه پیکاپ هاوال H9 در راه است؛ هدفی بزرگ با معرفی پیکاپ جدید گریت وال

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گریت وال موتور، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان اتومبیل در کشور چین که حتی برند "هاوال" جزو محصولات این کمپانی خودروساز چینی به شمار می آید، در روزهای گذشته از یک خودروی پیکاپ کاملا جدید رونمایی کرده و فعلا نام آن را Changqing گذاشته است تا مراحل توسعه خود را پشت سر گذاشته و تبدیل به بازیگر اصلی گریت وال موتورز در بخش خودروهای پیکاپ شود.
طبق گفته منابع خبری، شرکت خودروسازی گریت وال موتور تصمیم دارد یک سرمایه گذاری بزرگ بر روی پیکاپ جدید دوکابین انجام داده و آن را جایگزین برند باسابقه خود در بازار خودروهای پیکاپ، یعنی خودروی "Steed " کند که تاکنون چند نسل از آن تولید شده و به بازارهای جهانی عرضه شده است، اما گریت وال تصمیم دارد با راه اندازی پیکاپ دوکابین جدید خود رقیبی جدید و قدرتمند حداقل در بازار محلی چین در برابر محصولاتی همچون "فورد رنجر"، "فولکس واگن آماروک" و یا حتی خودروی "تویوتا هایلوکس" راه اندازی کند.

گریت وال

گریت وال

به لطف استفاده از پلتفرم "هاوال H9" برای طراحی و ساخت این خودروی پیکاپ، در بخش فنی اتومبیل یک موتور چهار سیلندر توربودیزل 2 لیتری دیده می شود که خروجی قدرت آن معادل 180 اسب بخار عنوان شده و می تواند خروجی گشتاور 450 نیوتن متری تولید کند که برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت چرخ ها، مشتریان تنها یک انتخاب بسیار خوب خواهند داشت و آن هم جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک از نوع ZF خواهد بود.
منابع خبری مدعی هستند که شرکت خودروسازی گریت وال پیکاپ جدید دوکابین خود را در 3 مدل مختلف آماده عرضه به مشتریان خواهد کرد. یک مدل نسخه آفرودی که تصویر آن را شاهد هستید و دارای 7 حالت مختلف بویژه حالت های آفرودی خواهد بود. دومین نسخه برای استفاده عموم بویژه استفاده های شهری بوده و در پایان هم به یک نسخه تمام الکتریکی اشاره شده است که محدوده حرکت 500 کیلومتر با یکبار شارژ کامل برای آن پیش بینی شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد