موضوعات داغ

با ارائه کنندگان قیمت‌های جعلی خودرو برخورد می شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت در بیست و دومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار داشت: با کسانی که قیمت‌های جعلی در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام می‌کنند، برخورد می‌شود و از مردم می‌خواهیم قیمت‌ها را فقط از طریق شرکت‌های خودروسازی دنبال کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، وی ادامه داد:افزایش قیمت خودرو در بازار از نظر وزارت صنعت قابل قبول نیست و این افزایش‌ قیمت به علت حضور کسانی است که از این التهاب سوء استفاده کرده و مردم را تحریک کردند. وی در ادامه افزود: مردم نگران نباشند و قیمت خودرو در بازار روند کاهشی دارد.
مقیمی در ادامه بیان داشت: با کسانی که قیمت‌های جعلی و حدسی خود را در فضای مجازی و سایت‌ها اعلام می‌کنند، برخورد می‌کنیم و در رابطه با همین موضوع از وزارت ارتباطات خواسته‌ایم تا با عاملان این سایت‌ها برخورد کند. همچنین از مردم می‌خواهیم آرامش خود را در فضایی که دشمن به دنبال فضای سازی و التهاب در بازار است، حفظ کنند و قیمت خودرو را فقط از طریق شرکت‌های خودروسازی دنبال کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: تولید خودروسازی سایپا بیش از ۲ هزار دستگاه و ایران‌خودرو ۱۸۰۰ دستگاه بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. البته با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، اما با تدابیر خاص و ویژه خودرو را تولید و تعهدات خود را اجرایی خواهیم کرد و مردم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/19
تو خیالات زندگی میکنی آقای معاون؟ مردم از خودروسازی ها قیمت رو دنبال کنند؟؟؟؟
خود خودروساز داره نگاه میکنه به بازار بعد قیمت حاشیه بازار میده!!!!
بعدشم مگه میتونی کسی رو مجبور کنی مال خودش رو مفت بفروشه؟! اینجوری حالا دیگه حتی کسی فروشنده هم نیست! و با این وضع تولید اندک دیگه حتی اگه پول باد آورده هم داشته باشی نمیتونی بخری چون طرف ترجیح میده نفروشه تا با قیمت اجباری بفروشه!
اگه تولید به اندازه نیاز بازار بود و اگه سایت فروش شبانه روز باز بود و تو 30 ثانیه همون چهارتا ظرفیت پر نمیشد اونوقت قیمت ها خودبه خود پایین میومد
این حرف های غیرکارشناسی از این افراد فقط صورت مسئله رو برای چند روز پاک میکنه!
1398/2/20
قیمت خونه و گوشت و مرغ و ماکارونی و تن ماهی و قند و شکر و پیاز و کوفت و زهرمار رو چکار میکنید اونوقت؟!!!
1398/2/20
شما سیتروئن سی3 رو به ما خیلی گرون تحویل دادین حالا هم ما سیترون و بقیه خودروها رو طبق افزایش ارز آزاد افزایش خواهیم داد به دولت هم ربطی نداره که به چه قیمتی می فروشیم هر قیمتی دلم بخواهم خواهم فروخت مگه دولت تو قیمت گذاری کارخانه سیترئن سی3 از ما حمایت کرده که حالا بگوید به قیمت اعلامی من باید بفروشین اگه خودرو داره خودش مفت ارزون بفروشه دولت خودش ابر ارباب دلالان هستش .