موضوعات داغ

سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۵ ، خودرو آفرودی

عکس مطلب اول
اولین سری سوبارو فارستر در سال ۱۹۹۷ تولید شد و در زمان خود سرآمد رده کراس اور استیشن‌ها بود؛ اما با گذشت زمان متقاضیان خودرو به شاسی بلندهای کوچک‎تر تمایل پیدا کردند. فارستر برای خانواده‎ها، مسافران زمستانی و طرفداران گردش در طبیعت مناسب است.ارتفاع زیاد یکی از ویژگی‎های اصلی این خودرو است؛ ارتفاع زیاد مزایایی از جمله: ۲۲ سانتی متر ارتفاع از سطح زمین، میدان دید عالی و سوار شدن راحت که نیازی به بالا رفتن یا خم شدن بیش از حد ندارد شامل می‎شود.
فضای داخلی طراحی ساده و خوشایند و صندلی‌های بسیار راحتی که برای مسافرت‌های طولانی مناسب هستند دارد. کیفیت مواد استفاده شده در ساخت کابین خوب است اما کمی سفت هستند. سقف بلند این خودرو فضای زیادی برای سرِ سرنشینان ایجاد کرده است، فضای سر و پا برای صندلی‌های عقب هم خوب است و صندلی‎ها قابل تنظیم هستند. یکی از اشکالات قابل توجه صفحه نمایشگر کوچک و نه چندان پیچیده است و همچنین صفحه‌ی اطلاعات کوچک‌تر که در فاصله دوری از چشم راننده روی داشبورد قرار گرفته است تصاویر دوربین پشتی از طریق این صفحه نمایش نشان داده می‌شود. در این مدل از ۲ دوربین استفاده شده است و دید سه بعدی دوربین‌ها، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کروز کنترل، سیستم جلوگیری از برخورد، سیستم صوتی harman/kardon ۸ اسپیکرِ ۴۴۱ واتی و سانروف بزرگ از جمله امکانات این خودرو هستند. از دیگر اشکالات این خودرو آفتابگیرهای کوچکی هستند که توان جلوگیری از تابش آفتاب را ندارند و جایی برای قرار دادن عینک آفتابی در طراحی خودرو تعبیه نشده است.
فضای صندوق عقب خودرو ۳۴.۴ فوت مکعب است؛ برای افزایش بیشتر فضا، صندلی‌های ردیف عقب به طور کامل تا می‎شوند و این کار توسط دکمه‌هایی که داخل صندوق عقب تعبیه شده‌اند صورت می‌گیرد و فضای بار را تا ۷۴.۴ فوت مکعب افزایش می‌دهد. اما برای تا کردن صندلی‌ها ابتدا باید خودتان پشتی سر را از آن‌ها جدا کنید؛ علاوه بر این‌ها در صندوق عقب به طور خودکار باز می‌شود.
برخلاف بسیاری از شاسی بلندها سوبارو فارستر در جاده خاکی هم توانایی بسیاری دارد و می‌تواند برای چنین جاده‌هایی انتخاب اول باشد؛ اما سیستم هدایت چهار چرخ برای انتقال قدرت عملکرد مطلوبی دارد و علاوه بر این ارتفاع از زمین و زوایای حرکت به قدری زیاد است که احتمال برخورد کف خودرو با زمین خیلی کم شده است. در سرعت کمتر از ۴۰ کیلومتر بر ساعت حالت X فعال شده و کیفیت پدال‌ها، انتقال، حرکت در ارتفاع و کنترل ثابت برای حرکت در جاده‌های صعب العبور افزایش می‌یابد. اگر در جاده خاکی با این مدل رانندگی کنید خودرو حالتی قابل کنترل و لذت بخش به راننده می‎‌دهد. درجاده‌های آسفالت کنترل خودرو بسیار ساده است و راننده بهانه‌ای برای دادن اجازه سبقت گرفتن به راننده‌های دیگر ندارد.
۲ انتخاب برای موتور خودرو سوبارو فارستر امکان پذیر است: موتور پایه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و یا موتور توربو ۲ لیتری که هردو سیستم انتقال شش سرعته دستی دارند (گزینه‌های دیگری هم برای سیستم انتقال وجود دارد). موتور پایه عملکرد مطلوبی دارد و مصرف سوخت آن بر اساس آمارهای رسمی اعداد خوبی را نشان می‌دهد و کیفیت خیلی بهتری دارد. موتور توربو ۲ لیتری فقط با cvt در خودرو قرار می‌گیرد که باعث می‌شود صدای ناخوشایند حالت مسابقه‎ای که در مدل‌های قبلی وجود داشت از بین برود. همچنین در حالت اسپرت می‌توان با کلاچ دستی دنده را عوض کرده و در حالت مسابقه‌ای نیز سیستم انتقال هشت سرعت می‌شود. قدرت تولید شده توسط موتور توربو با واکنش سریع cvt همخوانی دارد و این یعنی هر زمان که لازم باشد قدرت در دسترس است. با این حال زمان کمی طول می‌کشد که هم موتور توربو و هم cvt پس از حرکت بتوانند قدرت اصلی خود را پیدا کنند و با هر دو موتور این خودرو قادر است که ۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو سوبارو فارستر مدل ۲۰۱۵ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.


منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد