موضوعات داغ

اسپرت دیفرانسیل جلو در برابر اسپرت دیفرانسیل عقب + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گاهی رقابت های درگی می بینیم که دو خودرو همخوانی چندانی به یکدیگر ندارند و امروز نیز یکی از همین درگ ها را داریم. دو خودروی این رقابت هوندا سیویک Type-R و بی ام و M2 هستند. این دو خودرو گرچه به طور مستقیم رقیب یکدیگر نیستند ولی از جهاتی توانایی های آنها با یکدیگر همخوانی دارد.
هوندا سیویک Type-R سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلوی بازار است و سریع ترین زمان را در بین خودروهای محور جلو در نوربرگ رینگ با 7 دقیقه و 43.8 ثانیه به ثبت رسانده است. هوندا حتی توانسته 10 خودروی اسپرت را که بیشتر آنها دیفرانسیل جلو نبودند را نیز در نوربرگ رینگ شکست دهد و جالب است بی ام و M2 نیز با زمان 7 دقیقه و 52.36 ثانیه جزو لیست شکست خورده ها از Type-R است.

هوندا سیویک Type-R

هوندا سیویک Type-R

اما اینجا نوربرگ رینگ نیست و یک رقابت درگ داریم و اینجا مزایای M2 می تواند در برابر رقیب ژاپنی به کمکش بیاید. هوندا سیویک Type-R به یک موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر به قدرت 316 اسب بخار مجهز است. البته در نسخه ی بازار آمریکا قدرت این خودرو 306 اسب بخار است. در سمت دیگر بی ام و M2 با موتور 3 لیتری 6 سیلندر قدرتمند خود به نام S55B30T0 قرار دارد. موتور تویین توربوی این مدل می تواند 405 اسب بخار قدرت تولید کند. تا اینجای کار و با در نظر گرفتن انتقال نیرو به محور عقب می توان انتظار داشت که ماجرا به نفع بی ام و است ولی هوندا نیز حدود 250 کیلوگرم وزن کمتری دارد و این رقابت را جذاب تر می کند. در انتها از نتیجه چیزی نمی گوییم و بهتر است خودتان ویدیو را ببینید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد