موضوعات داغ

اولین ام جی برقی به اروپا رسید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
ام جی اعلام کرد که نسخه ی برقی کراس اوور ZS را به زودی در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد و از حالا امکان سفارش این خودرو وجود دارد. این خودرو اولین محصول کاملا برقی ام جی است و تاکنون 800 سفارش برای آن دریافت شده است. البته قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست و در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد.
ام جی ZS الکتریکی از یک باتری 44.5 کیلووات ساعتی از نوع خنک شونده با مایع استفاده می کند. این باتری در 6.5 ساعت شارژ می شود و می تواند 80 درصد ظرفیت آن را در تنها 43 دقیقه شارژ کرد. این کار با استفاده از سیستم شارژ سریع انجام می شود. در مورد شعاع حرکتی این خودرو چیزی گفته نشده است ولی پیش بینی می شود بردی بین 320 تا 430 کیلومتر داشته باشد.

ام جی ZS الکتریکی

ام جی ZS الکتریکی

موتور برقی ام جی ZS برقی می تواند 146 اسب بخار قدرت تولید کند. تولید این خودرو نشان می دهد که ام جی برنامه ای بلند مدت برای حضور در بازار اروپا دارد.
این کراس اوور الکتریکی در بخش امکانات از تجهیزاتی مانند سانروف پانوراما، سیستم رهیاب ماهواره ای، رادیوی دیجیتال، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم ورود و استارت بدون کلید است.
در بخش ایمنی، ZS برقی به سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی حرکت در ترافیک و کروز کنترل هوشمند مجهز است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/1
جلوش که کپی مزدا cx5 2010هست
1398/3/1
واقعا جلو پنجرش و چراغ هاش خیلی شکل ماشین های مزدا هستش. برای مثال یک ماشین مثل مزدا6 رو که نگاه کنیم مثل این جلو پنجره بزرگ و چراغ های کشیده داره.