موضوعات داغ

رقابت پدربزرگ با نوه ها + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اولین نسل از آئودی S8 D2 در زمان خود تبدیل به یک ستاره شده بود چون در فیلم رونین نیز رابرت دنیرو با این خودرو ظاهر شد و همین سبب شد تا S8 شهرت زیادی کسب کند.
فیلم رونین در سال 1998 اکران شد و حالا با گذشت بیش از 20 سال آئودی S8 قدیمی دوباره تصمیم به هنرنمایی در یک ویدیو گرفته است.
اینبار اما خبری از فیلم اکشن نیست بلکه یک رقابت درگ دیدنی بین این خودرو و دو آئودی مدرن دیگر یعنی مدل های S3 اسپرت بک و A8 دیزل کواترو برگزار شده است. آئودی S3 اسپرت بک در این بین کوچک ترین موتور را دارد ولی نباید آن را دست کم گرفت. موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوی این خودرو می تواند 296 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور تولید کند.
آئودی A8 دیزلی جدید هم به موتور 3 لیتری V6 دیزلی مجهز است که 282 اسب بخار قدرت و 600 نیوتون متر گشتاور دارد و از سویی سنگین وزن ترین خودروی رقابت نیز است.
در نهایت به ستاره ی قدیمی می رسیم. S8 قدیمی به موتور V8 بنزینی با حجم 4.2 لیتر مجهز است که با 335 اسب بخار قدرت قوی ترین خودروی گروه است. حال باید دید با این آمار و ارقام نتیجه ی درگ بین این سه آئودی چه می شود. ویدیو زیر را از دست ندهید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/31
یک سوال:S8با اینکه قوی ترین موتورو داشت و سنگین ترین هم نبود،چرا باخت؟؟چه عوامل دیگه ای هست S8توشون نسبت به اون یکیا ضعیف بود؟؟
خودروبانک اگه میدونی،جواب بدی ممنون میشم
1398/3/1
این است پیشرفت خودروها پس از 20 سال.
البته از بعضی نظر ها مثل ایمنی خودروهای جدید نسبت به خودروهای 5یا 6 سال پیش هم پیشرفت زیادی کردن