موضوعات داغ

چه خودروهای کارکرده‌ای مجوز واردات را اخذ کردند؟

عکس مطلب اول
دیروز کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیأت دولت با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر صدور مجوز واردات خودروهای کارکرده بین 1 الی 5 سال را تصویب کرد. اما این خودروها چه نوع خودروهایی هستند و آیا تاثیری در بازار خواهند داشت؟ باید گفت که مجوز واردات خودروهای کارکرده که دیروز تصویب شده تنها مربوط به ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس های شهری است و اصلاً مجوزی برای واردات خودروهای کارکرده سواری جهت استفاده در بازار به تصویب نرسیده است. پس لذا باید گفت که این مصوبه تاثیری در بازار خودرو و قیمت های سر به فلک کشیده نخواهد داشت.
البته موضوع قابل تامل که فعلاً هنوز مشخص نیست، این است که دقیقاً از چه نوع برندهایی اجازه واردات وجود دارد و آیا فکری به حال خدمات این خودروهای مستهلک نیز شده است یا خیر؟

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/8
شما چرا اصلا خبرهای کاهش قیمت خودرو رو منتشر نمی کنین؟؟؟ خبرهای زیادی هست ها، کاهش هم داشته در عمل هر چند اندک! اینجا هم تازه اعتقاد دارین که تاثیری رو کاهش قیمت خودرو نداره! می دونین که امکان نداره بی تاثیر باشه، اقلش اینه که کاهش تقاضا از گاری سازهای داخلی میشه، که دنبال باج سیبیل هستند و پروردن شکم دلالهای کثیف!
1398/3/8
سمند ، سورن و دنا های صادراتی رو وارد کنند
1398/3/9
واردات کدو ارز؟ امکان نداره .