موضوعات داغ

فولکس واگن تیگوان توربو اس، تیونینگ با نگاهی به پورشه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تقریبا می توان گفت که کاهش ارتفاع و استفاده از رینگ های سفارشی، امری متداول در بین تیونرهای فولکس واگن است و این امر به خصوص در مورد تیونرهایی که تمایل دارند تا به خودرو ظاهری نوستالژیک ببخشند یا آن را شبیه به محصولی از دیگر شرکت های خودروساز کنند، بسیار رایج است. برای تیونینگ تیگوان ، این تیونر سوئیسی فولکس واگن به سراغ پورشه رفته و سعی کرده تا ظاهری شبه پورشه را برای فولکس واگن تیگوان توربو اس ایجاد کند. مشترکاتی که مابین تیگوان و پورشه کاین وجود دارند، در ابتدا شما را به این اشتباه می اندازند که پایه تیونینگ، پورشه کاین بوده است، اما طرح قرمز رنگ عقب، به بیننده ظاهر پورشه 911 کلاسیک را یادآور می شود.
فولکس واگن تیگوان توربو اس

فولکس واگن تیگوان توربو اس

به نظر می رسد که این شخصی سازی، یعنی کیت بدنه R-Line، بهترین طراحی برای تیونینگ فولکس واگن تیگوان باشد. برخی از مدل های جدید این برند، نظیر فولکس واگن T-Roc از ورودی هوای بزرگ و سیاه رنگ در جلو استفاده می کنند و نیازی به دستکاری ندارند. این فولکس واگن تیگوان خاص، در یک بسته بندی سفارشی عرضه می شود. این بسته بندی سفارشی شامل رنگ زرد بدنه، سیستم تعلیق پنوماتیک، رینگ های سفارشی مارک Rotiform و لاستیک های سایز 255 / 30R20 می شود. تغییرات تنها به ظاهر خودرو خلاصه نشده اند، فولکس واگن تیگوان به طور استاندارد با یک موتور دو لیتری TSI به بازار عرضه می شود که 220 اسب بخار قدرت دارد، اما این تیونر توانسته با اجرای برخی بروزرسانی ها، قدرت آن را به 270 اسب بخار برساند که مشابه هاچ بک های داغ بازار است.
فولکس واگن تیگوان توربو اس

فولکس واگن تیگوان توربو اس

با وجود گیربکس DSG- گیربکس با شیفت دوگانه، و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو، فولکس واگن تیگوان توربو اس می تواند در حدود شش ثانیه، از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند. تجهیزات سفارشی همانند اسپویلر و بال عقب نیز به فولکس واگن تیگوان توربو اس، می توانند نیروی رو به پایین بیشتری ایجاد کرده و موجب شوند تا این خودرو سریعتر شتاب بگیرد. کار ساخت فولکس واگن تیگوان توربو اس پیش از سال نو میلادی به اتمام رسیده و اکنون در کنار دریاچه Worthersee، منتظر ملاقات با فولکس واگن گلف GTi مدل 2019 است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد