موضوعات داغ

لکسوس RX فیس لیفت، دقیق تر و بروزتر + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مطابق اخبار اعلام شده، بزودی لکسوس RX 2020 با تغییرات ظاهری جزیی و ویژگی های جدید به بازار عرضه می شود. تغییرات ظاهری در لکسوس RX فیس لیفت بسیار ظریف بوده و شامل چراغ های نازک تر جلو، چراغ های کوچکتر عقب و خطوط جدید در طراحی قسمت پشتی است. در درون نیز سیستم سرگرمی خودرو بروز رسانی های متعددی دریافت کرده است. هنوز هم صفحه نمایش های 8 و 12.3 اینچی در کابین دیده می شوند، اما در حال حاضر صفحه نمایش لمسی شده و در صورتی که نمی خواهید از ماوس کنترلر استفاده کنید، برای ارتباط با سیستم سرگرمی مشکلی نخواهید داشت. اپل کارپلی و آندروید اتو در سیستم سرگرمی جدید جای گرفته اند که معمولا در محصولات تویوتا حضور ندارند و قابلیت تشخیص صدا نیز بهبود یافته است. سیستم کنترل صدا از طریق سیستم خود لکسوس یا با استفاده از Apple Siri یا Google Assistant قابل استفاده است. یک پورت USB جدید، نگهدارنده تلفن همراه و جایگاه وسایل شخصی، از دیگر تغییرات داشبورد لکسوس RX فیس لیفت هستند.

لکسوس RX

لکسوس RX

لکسوس RX 2020 مجهز به سیستم ایمنی Lexus + 2.0 بوده که اکنون قابلیت تشخیص دوچرخه سواران در روز، تشخیص عابران پیاده در محیط های کم نور، شناسایی علائم جاده و تشخیص خطوط را دارد. همچنین سیستمی مشابه آئودی برای لکسوس RX 2020 در نظر گرفته شده که در صورت مشاهده خودروی روبرویی در شب، نور چراغ ها را به گونه ای تنظیم می کند که به صورت مستقیم به خودروی روبرویی نتابد. پیکربندی صندلی ها به طور استاندارد دو ردیفه با پنج صندلی است، اما نسخه RX L نیز با سه ردیف صندلی قابل انتخاب خواهد بود.
دینامیک رانندگی لکسوس RX فیس لیفت ممکن است برای خریداران قبلی، کمی متفاوت باشد، چرا که سیستم تعلیق به کلی عوض شده و شاسی خودرو نیز تقویت شده است. میله های تثبیت کننده جلو و عقب ضخیم تر شده اند، در حالیکه مرکز شاسی اکنون خالی تر از قبل شده است. به گفته لکسوس، این کار علاوه بر کاهش قطعات به کار رفته، به پاسخ دهی فرمان کمک می کند. تعدیل کننده ها همچنین به دستگاه کنترل کننده ارتعاشات مجهز هستند تا سواری نرم تری را برای سرنشینان فراهم سازند. صندلی های خودرو نیز تغییراتی داشته اند و به نظر می رسد از صندلی های لکسوس LS و لکسوس LC در آن استفاده شده است.

لکسوس RX

لکسوس RX

لکسوس RX فیس لیفت در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی به بازار عرضه خواهد شد و لکسوس در حال یافتن بهترین فرمول قیمت گذاری برای آن است تا بتواند با دیگر کراس اوورهای این سطح رقابت کند. لکسوس RX فیس لیفت در دو تیپ لکسوس RX350 و لکسوس RX450h به بازار ارایه خواهد شد. برای لکسوس RX350 ، همانند گذشته پیشرانه V6 3.5 لیتری با قدرت 295 اسب بخار در نظر گرفته شده که در نسخه هیبریدی یعنی لکسوس RX450h با افزوده شدن دو موتور الکتریکی، این قدرت به 308 اسب بخار رسیده است.

لکسوس RX

لکسوس RX

برای کسانی که دوست دارند تا خودرویی متفاوت از سایرین سوار شوند، لکسوس بسته F Sport را ارایه می دهد که در دو سطح قابل استفاده است. سطح اول تنها به تغییرات ظاهری خلاصه می شود، اما در سطح دوم ورودی هوای اضافه، صدای های جدید برای موتور و فرمان تیونینگ شده با تنظیمات استفاده قابل دسترسی هستند. خبرگزاری ها حدس می زنند که قیمت لکسوس RX350 در حدود 44850 دلار و لکسوس RX450h در حدود 47270 دلار تعیین شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/12
این ی ماشین نیس ب خدا ی اسطوره اس:) پشتش شبیه وایف با تلفیق سه گانه BMW و جلوش با اصالت :)