موضوعات داغ

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تشریح کرد: جزئیات تخلفات چند خودروساز

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در 83 روز نخست سال جاری بیش از 120 هزار پرونده در این سازمان تشکیل شده که از این تعداد حدودا 107 هزار پرونده مختومه شده است.
به نقل از تسنیم، سید یاسر رایگانی در خصوص جزئیات پرونده های مربوط به خودروسازان توضیح داد که گروه خودروسازی بهمن نسبت به تحویل 150 دستگاه خودرو بِستر تعهد داده که در تحویل آنها مشکلاتی وجود داشته که با ورود سازمان تعزیرات این خودروها با قیمت مصوب سازمان حمایت یعنی 103 میلیون تومان تحویل مشتریان شدند. همچنین تعهد تحویل 1400 دستگاه خودرو هاوال نیز از جانب این گروه خودروسازی وجود دارد که تعزیرات با پیگیری وضعیت واردات قطعات خودروهای مذکور از گمرک پیگیر فرآیند تحویل آن هاست.
وی در ادامه توضیح داد که سایپا نیز تعهد تحویل 2 هزار دستگاه خودرو سیتروئن c3 دارد که با پیگیری های انجام شده مشخص شد که 1300 دستگاه از خودروهای مذکور تحویل داده شده و یک مهلت یک ماهه نیز برای تحویل 700 دستگاه باقی مانده در اختیار این شرکت قرار گرفته است.
رایگانی در خصوص شرکت کرمان موتور نیز عنوان کرد که این شرکت تعهد تحویل 45 دستگاه خودرو داشته که با پیگیری های انجام شده این خودروها تحویل خریداران آن ها شد اما به تازگی 40 نفر جدید مراجعه کرده و در حال پیگیری دادخواست این افراد نسبت به کرمان موتور می باشیم.
وی در انتها در خصوص مشکلات به وجود آمده در حوزه تعهدات ایران خودرو و سایپا نیز توضیح داد که تعزیرات نسبت به این مشکلات آگاهی دارد. این دو شرکت به دنبال آن اند که هر چه زودتر تعهد معوق خود را تحویل مشتریان دهند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/26
پس تیوولی های رامک خودرو چی؟
1398/3/26
چرا از تخلف رامک خودرو در خصوص قیمت وتکمیل وجه شده های 96 که دوباره 185 میلیون دیگه با ید واریز بشه هم چیزی بگید
1398/3/26
چه فایده مردم میدونن
که کاری برای مردم نمی کنید
امیدی بهتون ندارن