موضوعات داغ

شرط دریافت تخفیف ۲۵ درصدی بلیت مترو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیت صحت نداشته و بلیت های تک سفره در حال حاضر با قیمت ۱۲۰۰ تومان به فروش می‌رسند. به طور کلی نرخ بلیت های مترو نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته و مسافرانی که تصور می کنند بلیت مترو آنها بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت یافته می تواند این موضوع را مرکز اطلاع رسانی شرکت بهره برداری مترو اطلاع دهد.
به نقل از مشرق، وی همچنین در خصوص بهره مندی شهروندان از تخفیف های ۲۵ درصدی بلیت مترو نیز توضیح داد بلیت های سه ماهه شش ماهه یا یکساله دارای تخفیف های ۲۵ درصدی می باشند.
نوبخت در ادامه عنوان کرد بلیت تک سفره با قیمت ۱۲۰۰ تومان مخصوص خطوط مختلف بوده و مدت زمان استفاده از آن نیز کمتر از ۲ ساعت است. در حال حاضر شناسایی افرادی که بیش از دو ساعت و بدون شارژ مجدد بلیت تک سفره از مترو استفاده می کنند توسط پرسنل یا ماموران انجام می شود اما شرکت بهره برداری مترو در حال تهیه زیرساخت‌هایی است که حضور این افراد را شناسایی کند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در انتها در خصوص سیستم های گرمایشی و سرمایشی، پله های برقی و سایر خدمات مترو نیز عنوان کرد که این خدمات به صورت روزانه بررسی شده و در صورت مشکل در این زمینه بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد