موضوعات داغ

در طرح تبدیل جدید سایپا بجای رنو و برلیانس، کیا سراتو دریافت کنید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به دنبال بدعهدی شرکای خارجی گروه خودروسازی سایپا در راستای تامین قطعات مورد نیاز محصولات خانواده "برلیانس" و "رنو"، گروه خودروسازی سایپا در راستای جلب رضایت مشتریان خود در نظر دارد تا با اجرای طرح تبدیل محصولات رنو و برلیانس، خودروی کیا سراتو تولید داخل را در اختیار متقاضیان ثبت نامی این شرکت به تعداد محدود قرار دهد.
در طرح تبدیل محصولات برلیانس و رنو با خودروی کیا سراتو، نیاز است که مشتریان مابه تفاوت هزینه تعیین برای داشتن یک دستگاه خودروی کیا سراتو را پرداخت کنند و از آنجایی که دریافت سفارش برای تحویل کیا سراتو به مشتریان محدود خواهد بود، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر از همه اقدام به تبدیل خودروی ثبت نامی خود خواهند کرد.
البته گروه خودروسازی سایپا برای دیگر خریداران محصولات برلیانس و رنو طرح های دیگری دارد که شامل طرح تبدیل با سایر محصولات تولیدی این گروه خودروسازی می شود. همانطور که پیش از این به دنبال بدعهدی شرکای خارجی سایپا و مشکل در تامین قطعات مورد نیاز محصولات خانواده رنو و برلیانس اجرا شده بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/28
کیا سراتو 2000رو دست شرکت سایپا مونده فروش فوری کسی ثبت نام نمی کند.
1398/4/30
قیمت کیا سراتو 2000اگه به قیمت موقع تحویل باشه 113میلیون میشه ولی رنو ساندرو استیپ وی دنده اتوماتیک 61میلیون می باشد شرکت سایپا من بیشتر از 61میلیون ندارم تبدیلم نخواهم کرد اگر سراتو می خواستم موقع ثبت نام فروش فوری تحویل 30 روزه بود ثبت نام می کردم کسی هم ثبت نام نمی کرد حالا هم اگه 113هم باشه بازم گرونه فقط خودروی ثبت نامی خودم رو می خواهم ازبیرون تهیه کن تحویل بده.
1398/5/23
الان بعد گذشت یکماه از این خبر هیچ بخشنامه ای واسه تبدیل رنو به سراتو نیومده. نمایندگی ها هم هیچی نمیدونن. جالبتر اینه که سایپا تو رسانه اعلام میکنه ما اینکارو کردیم و مشتری ها استفاده کردن؟ کدوم مشتری استفاده کرده ؟! باز هم افتخارات سایپا ! سایپا مطعمن !
1398/7/18
بله گفتن ۲۳۵ تومن
۲۵ تومن قبلا دادید،بقیش رو بدید،اون موقع سراتو ۱۱۰ تومنم نبوده باید الان دو برابر بگیرن ولی ساندرو همان است که همان