موضوعات داغ

طرح فروش محصولات سایپا ویژه یکم مردادماه اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
با شروع اولین روز از پنجمین ماه سال، گروه خودروسازی سایپا 3 محصول پرمخاطب خود را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد که در این بین 2 محصول سایپا به صورت اقساط و تنها یکی از آنان به صورت نقدی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 1 مردادماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا تنها به صورت اینترنتی ثبت نام 3 محصول خود از جمله "سایپا 151"، "سایپا 131" وهمچنین خودروی "کیا سراتو" را آغاز خواهد کرد که در این بین دو خودروی سایپا 151 و سایپا 131 به صورت اقساط و همچنین خودروی کیا سراتو به صورت نقدی و به قیمت 295 میلیون تومانی با موعد تحویل 30 روزه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

طرح فروش محصولات سایپا ویژه یکم مردادماه

طرح فروش محصولات سایپا ویژه یکم مردادماه

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/1
قرار بر این بود که شرکت های خودرویی (چه مونتاژ کننده چه وارد کننده) ۵٪ پایین تر از قیمت حاشیه بازار ماشین هاشون رو عرضه کنن که آرام آرام قیمت رو بیارن پایین (البته اون موقع هیچ کدامشون خودرو واسه عرضه نداشتن کلا) !!!! اما الان به طور کاملا اتفاقی همه شرکت ها کلی خودرو انبار شده دارن که میخوان عرضه کنن فقط انگار برعکس دارن 5٪بالاتر از حاشیه بازار عرضه میکنن :)) که نزارن قیمت بیاد پایین :)))
با تشکر فراوان از ملت همیشه در صحنه !!!
علیرضا باروتی تبار ٣١/تیر/۹۸
1398/5/1
جون مادرتون خبر دروغ نزارید.۳۰روزه ثبت نام کردم بعد ۳۰روز مراجعه کردم نمایندگی میگن شده ۶۰روزه اخه ۶۰روزهم گذشت بازم خبری نشد .یعنی کسی نیست جلوی اینا رو بگیره مملکت قانون نداره؟ چرا فروش فوری تقلبی میزارین برای اینکه پول جمع کنین.همش دروغه این فروش ها
1398/5/1
واقعا در تعجبم از این دو تا خودروساز که چجوری مردمو مسخره میکنن و هیچکس نیست که بزنه تو دهنشون. آخه 34 میلیونو اول گرفتن و 4 تومنو چک گرفتن اسمش میشه اقساط؟!!!... تا کی باید این مردم اینجوری تحقیر و توسری خور باشن؟!!!...