موضوعات داغ

قیمت جدید خودرو در بازار تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو این هفته نیز ادامه یافت؛ به‌طوری‌که برخی محصولات با افت قیمت 5 میلیون تومانی مواجه شدند. به نظر می‌رسد تکمیل خودروهای ناقص و به دنبال آن عرضه خودرو توسط خودروسازان بر روند نزولی قیمت‌ها موثر بوده است. با این حال اما فعالان بازار عنوان می‌کنند که رکود عجیبی بر معاملات خودرو حکمفرماست.
عنوان می‌شود که همراه با کاهش قیمت‌ها در بازار، مشتریان بازهم انتظار کاهش قیمت‌ها را دارند به همین دلیل چندان تمایلی به خرید و فروش خودرو از خود نشان نمی‌دهند. اما در مورد دلایل کاهشی شدن قیمت‌ها در بازار، فاکتورهای مختلفی در این زمینه دخیل است.
فاکتور اول را می‌توان در عرضه بیشتر خودرو به بازار جست‌وجو کرد. بعد از اعلام تعداد خودروهای ناقص در پارکینگ خودروسازان و ورود سازمان تعزیرات به این موضوع، از سوی یکی از مدیران شرکت‌های خودروساز عنوان شد که تولید خودرو ناقص متوقف خواهد ماند، این در شرایطی است که رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز اعلام کرد خودروهای مذکور به سرعت تکمیل و وارد بازار خواهند شد. به این ترتیب گفته می‌شود که تعداد زیادی از خودروهای دپویی خودروسازان به سرعت مراحل تکمیلی خود را طی کرده و به بازار عرضه شده‌اند. بر همین اساس ورود این خودروها توانسته تا حد زیادی بر هیجانات قیمتی موثر واقع شود.
اگر عرضه خودرو توسط خودروسازان به شکل فعلی ادامه یابد تا یک ماه آینده به قیمت‌های دی‌ماه سال ۹۷ خواهیم رسید.
کاهش قیمت‌ها در محصولات شرکت ایران خودرو به دلیل افزایش عرضه این شرکت رخ داده درحالی‌که شرکت سایپا به دلیل عرضه نکردن خودرو کاهش قیمت در محصولات نداشته است.
قیمت جدید خودرو

قیمت جدید خودرو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد