موضوعات داغ

حذف سریالی آپشن در محصولات ایران خودرو، اینبار رینگ پژو 207 صندوقدار

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مدتی است موضوع حذف آپشن از محصولات داخلی حاشیه ساز شده و آغاز آن از حذف زه ضربه‌گیر درب پراید در بین محصولات گروه خودروسازی سایپا گرفته و حالا به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو رسیده است تا بار دیگر شاهد حذف برخی از آپشن ها در بین محصولات این گروه صنعتی باشیم.
به گزارش خودروبانک، پس از آنکه ایران خودرو دنا پلاس را در دو تیپ 4 ایربگ و 2 ایربگ به بازار عرضه کرد، بعد از مدتی نوع 4 ایربگ را از فهرست فروش خود حذف کرد. ایران‌خودرو تصمیم گرفته تا برخی از امکانات پژو پارس LX مانند ترمز دیسکی عقب را حذف کند. مدتی پیش هم ایران‌خودرو اعلام کرد که نمی‌تواند خودروی دنا که با کد کلاس 70112 تولید می‌شود را با امکانات قبلی تحویل خریداران دهد و رینگ فولادی و قالپاق جایگزین رینگ آلیاژی آلومینیومی می‌شود. همچنین کروزکنترل یکی دیگر از آپشن‌های مهم دنا که از امکانات رفاهی این خودرو محسوب می‌شود حذف شده است. اما این تمام ماجرا نیست و حالا در قسمت جدید سریال ادامه دار حذف آپشن های محصولات ایران خودرو، شاهد حذف رینگ های آلومینیومی بر روی پژو 207 صندوقدار با کد کلاس 60306 هستیم و اخیرا با رینگ های فولادی و قالپاق به مشتریان تحویل داده شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/5
حقمونه.
وقتی نمیدونیم گاری میخوایم تحویل بگیریم یا ماشین , حتی از قیمت نهایی اون هم خبر نداریم اما واسه تحویل 12 الی 20 ماه بعد به قیمت روز , الان n میلیون پول بی زبون رو با خوشحالی وصف ناپذیر دو دستی تقدیم این شرکت های محترم میکنیم نباید به هیچ مسئله ای کوچکترین اعتراضی داشته باشیم .
حتی اگه پژو با آپشن های پیکان جوانان مدل 42 رو تحویلمون بدن هم از سرمونم زیاده . چون خودمون مقصریم . فقط و فقط خودمون .
1398/5/7
بابا ماشین یه ترمز می خواد یه کلاج بقیش سوسول بازیه....
البته بماند که کلاج و ترمزشون هم سالم نیست.