موضوعات داغ

رونمایی پیکاپ ام جی اکستندر؛ ورود سایک به بازار داغ پیکاپ های تراک

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
برند بریتانیایی "MG" که در حال حاضر یک زیرمجموعه بزرگ و سودآور برای کمپانی خودروسازی "سایک موتور" چین به شمار می آید و خط تولید محصولات آن نیز به کشور چین منتقل شده است، همچنان به منابع شرکت مادر خود اکتفا کرده و در روزهای گذشته اولین خودروی پیکاپ خود را در کشور تایلند راه اندازی کرده است.
همانند خودروی شاسی بلند "Baojun 530" که شرکت خودروسازی MG برای تامین بازار بزرگ هند برمبنای آن شاسی بلند "ام جی هکتور" را معرفی کرد، اکنون نیز به منابع کمپانی مادر خود یعنی سایک موتور اکتفا کرده و اولین خودروی پیکاپ خود را با نام Extender در کشور تایلند و برمبنای خودروی پیکاپ Maxus T70 راه اندازی کرده است که از نظر ظاهری می توان شاهد شباهت های نسبتا زیادی میان آنان بود.

ام جی Extender

ام جی Extender

در بخش فنی، خودروی پیکاپ MG یک موتور دیزلی چهار سیلندر با حجم 2 لیتری دارد که با سود جستن از توربوشارژر می تواند خروجی قدرت 162 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 375 نیوتن متری تولید کند که برای ارسال آن به سمت چرخ های اتومبیل 2 گزینه انتقال قدرتی در نظر گرفته شده است که یکی از آنان گیربکس 6 سرعته دستی بوده و دیگری هم یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک خواهد بود که در هر دو مدل نیروی موتور به انتخاب مشتری در اختیار چرخ های عقب و یا تمامی چرخ ها قرار خواهد گرفت.

پیکاپ ام جی اکستندر

پیکاپ ام جی اکستندر

خودروی "ام جی Extender" قیمت پایه 549 هزار بات در کشور تایلند خواهد داشت که معادل آن چیزی حدود 17 هزار و 850 دلار می شود و نسخه فول آپشن آن به قیمت 759 هزار بات، یعنی تقریبا 24 هزار و 480 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
قیمت این خودرو به نسبت دیگر پیکاپ های معمول بازار مناسب است و شاید اگر سایک بازار خودرو کشور را ترک نمی کرد و شاهد عرضه ام جی اکستندر در ایران بودیم، فروش مناسبی را می توانستیم برای آن پیش بینی کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد