موضوعات داغ

افزایش تقاضای تولید خودروی Mini Electric به 45 هزار عدد

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول
در کمتر از 1 ماه گذشته میزان تقاضا و اعلام علاقه مندی از جانب مشتریان جهت تولید خودروی مینی ماینر برقی (Electric Mini) از 40 هزار عدد به مقداری بیش از 45 هزار عدد رسیده است و باید گفت میزان تقاضا جهت ساخت این خودرو به مقدار قابل توجهی بالا میباشد.
اینطور به نظر میرسد که فراید تولید خودروی مینی برقی از تاریخ 1 نوامبر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد اما تعداد نمونه های تولید شده کمتر از 45 هزار عدد خواهند بود. زیرا با بررسی و مقایسه کوچکی بین این خودرو و خودروی برقی شرکت BMW یعنی i3 میتوان مشاهده کرد که میزان فروش بی ام و در سال 2018 در بالاترین میزان خود قرار داشته و تنها 36 هزار عدد گزارش شده است.
اگر میزان تقاضا برای خودروی Mini Electric نسب به خودروی BMW i3 همچنان بیشتر باقی بماند بیانگر این موضوع خواهد بود که مشتریان بیشتر علاقه مند به خرید خودرو های برقی نه چندان گران قیمت بوده و نسبت به خودروهای برقی گران قیمت کمتر از خود علاقه نشان میدهند.
در نهایت از جمله مشخصات خودروی Mini Electric میتوان به موتور برقی آن با 184 اسب بخار نیرو و گشت آوری معادل 270 نیوتن بر متر اشاره کرد. همچنین سقف سرعت این خودرو چیزی حدود 150 کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است و 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمانی معادل 7.3 ثانیه طی میکند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد