موضوعات داغ

۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد وضعیت قراردادهای خودروسازان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت صنعت خودرو نابسامان است. چندی پیش نیز با دعوت به جلسه از وزیر صمت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات تمام مشکلات را بررسی کردیم و مشخص شد تعداد زیادی خودرو در شهرهای مختلف کشور دپو شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: مشکل اساسی خودروسازان تامین قطعات بود که با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل رفع و ۲۰ هزار خودروی دپو شده تحویل مشتریان می‌شود.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه تاکید کرد: پیگیری‌های قوه‌قضاییه در این زمینه ادامه خواهد داشت و به مردم عزیز قول می‌دهیم تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیر رفع مشکلات صنعت خودرو باشیم.
وی در پایان تصریح کرد: به متخلفان هشدار می‌دهیم که قوه‌قضاییه در مبارزه با فساد جدی بوده و بدون توجه به جایگاه افراد به تخلفات آنها رسیدگی و برخورد می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/8
وقتی تعداد دقیق خودروهای مانده در گمرک و مدل انها اعلام نمیشود وتعداد دقیق خودروهای بالای 2500 وتعرفه ای که الان خودرو ها ترخیص میشوند اعلام نمیشود برای این است که منافع بعضی ................... والا رسما وزیر صمت اعلام میکرد شما سایتها مسوول هستید
1398/6/28
بالاخره این خودرو ها به دست مشتریان خواهد رسید وخداوند با صابرین است