موضوعات داغ

درگ نیسان GT-R نیسمو با فراری ۴۸۸ پیستا + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نیسان GT-R نیسموهای جدید مثل هیچ نیسان دیگری نیستند، چون از ابزار خاصی برای پیمودن سریعتر مسیرها در مسابقه استفاده می‌کنند،‌ بنابراین قیمت آن‌ها هم خیلی بالاست. مثلا قیمت پایه این GT-R نیسمو ۲۰۱۹ که در این مسابقه شرکت کرده از ۱۷۵ هزار دلار آغاز می‌شود. البته این فقط نیمی از قیمت فراری ۴۸۸ پیستا است. به نظر شما نتیجه مسابقه درگ این دو خودروی تیونینگ شده چه خواهد بود؟
شاید این سوال خیلی شوکه کننده باشد، اما بهتر است بدانید چنین مسابقه‌ای واقعا برگزار شده است. همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید پیستا و نیسمو رقابت بزرگی با هم در خیابان داشته‌اند. پس از شروع مسابقه، نیسمو از تمام سخت افزارهایی که در اختیار دارد به بهترین شکل بهره می‌برد.
با وجود اینکه نمی‌دانیم این نیسان اصلاح شده یا خیر، اما شرایط پیستا کاملا متفاوت است. در واقع موتور توئین توربوی ۳.۹ لیتری V8 این فراری به اگزوزهای جینتانی و ریمپ ECU مجهز شده که ترکیب این دو قطعا باعث ایجاد سروصداهای جذاب زیادی برای ماشین‌بازها می‌شود.
پس احتمالا داریم درباره رقابت یک نیسان ۶۰۰ اسب بخاری با فراری ۷۲۰ اسب بخاری صحبت می‌کنیم، که قطعا فراری وزن کمتری نسبت به نیسان دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/7
یا این کلیپ رو ندید همین جوری گذاشتی یا نمی دونی نیسان gtr چیه
کل کلیپ داره با مک لارن کورس کوتاه میده