موضوعات داغ

تویوتا TJ کروزر به تولید می‌رسد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا در ساخت کروزرهای مختلف، تبحر دارد و پس از عرضه موفقیت آمیز تویوتا لندکروزر و تویوتا FJ کروزر ، حال قصد تولید تویوتا TJ کروزر که یک ون مجهز است را دارد. بنابر گزارش‌های دریافت شده، فروش این خودرو در تویوتا از سال 2020 میلادی آغاز شده و حداقل به بازار ژاپن عرضه خواهد گردید. مدل مفهومی تویوتا TJ کروزر نخستین بار در جریان نمایشگاه خودرو توکیو 2017 به نمایش درآمد و با تمرکز بر سهولت استفاده و کاربردی بودن طراحی شده است. برای مثال در این ون ژاپنی، می‌توانید صندلی‌های ردیف اول و دوم را به طور کامل جمع کنید تا فضای بار بزرگی، از داشبورد تا درب عقب در اختیار شما باشد.
تویوتا TJ کروزر

تویوتا TJ کروزر

رسانه Best Car ادعا می‌کند که تویوتا TJ کروزر از نظر ابعاد و اندازه، شباهت بسیاری به تویوتا CH-R دارد و تنها اندکی کم ارتفاع‌تر بوده و برای کارامد بودن، طویل‌تر است. همچنین این رسانه حدس می‌زند در مدل تولید نهایی برخلاف نسخه مفهومی، درهای کشویی ردیف دوم برای استفاده بهتر، به درهای سنتی تغییر یابند. تویوتا TJ کروزر در دو نسخه با دو و سه ردیف صندلی ارایه می‌شود و تمامی صندلی‌ها قابلیت جمع شدن برای سهولت در بارگیری را خواهند داشت.
تویوتا TJ کروزر

تویوتا TJ کروزر

پیشرانه پایه در نظر گرفته شده برای تویوتا TJ کروزر ، نسخه هیبریدی 1.8 لیتری بنزینی + موتور برقی، مشابه تویوتا کرولا هیبرید و تویوتا پریوس است که در حالت استاندارد، تمام چرخ محرک خواهد بود. گزینه دیگر نیز یک موتور دو لیتری چهار سیلندر است که سیستم انتقال قدرت بسته به انتخاب مشتری، می‌تواند دیفرانسیل جلو یا دیفرانسیل عقب باشد. یک ون کوچک و جادار که قابلیت حمل وسایل بسیاری را دارد، گزینه اصلی افرادی است که در طول روز بارهای زیادی را حمل و نقل می‌کنند، اما به وسایل تجاری بزرگ نیازی ندارند. با توجه به ‌آن‌که تویوتا TJ کروزر براساس پلتفرم TGNA توسعه یافته و از پیشرانه مشترک با دیگر مدل‌های تویوتا بهره می‌برد، بسیاری حدس می‌زنند این مدل علاوه بر ژاپن، در سایر بازارها نیز عرضه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد