موضوعات داغ

آغاز به کار پرشیا خودرو بوتیک در تهران

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چندین سال است که شرکت پرشیا خودرو به عرضه محصولات بی ام و و سپس مینی در کشورمان می‌پردازد و همواره در تلاش است تا دامنه فعالیت خود را افزایش دهد. در همین راستا، روز گذشته، این شرکت نخستین شعبه پرشیا خودرو بوتیک را در نمایندگی 202 خود، واقع در سعادت آباد تهران افتتاح نمود.
افتتاح پرشیا خودرو بوتیک ، راه حلی برای پاسخگویی به مشتریان و علاقمندان دو برند مینی و بی ام و است که از سال گذشته و ممنوعیت واردات، دسترسی به محصولات برند مورد علاقه شان دچار مشکل شده است. توسعه فعالیت‌های جانبی پرشیا خودرو، به این شرکت کمک می‌کند تا ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ کرده و به عرضه محصولات دیگر از برند بی ام و یا مینی بپردازند.
پرشیا خودرو بوتیک

پرشیا خودرو بوتیک

در طی دو سال گذشته و با افزایش محدودیت‌های واردات، بسیاری از شرکت‌های واردکننده در ادامه روند فعالیت‌های خود، دچار مشکل شدند و شاهد تعدیل نیرو شدیدی در شرکت‌های واردکننده خودرو بودیم. برخی از واردکنندگان ورشکست شدند و آنهایی هم که فعال باقی مانده‌اند، تعداد شعبات خود را به شدت کاهش داده‌اند. در این شرایط، پرشیا خودرو برای باقی ماندن در وضعیت فعال، همانند آن‌چه در گذشته داشت، سعی در سرمایه گذاری و رونق بخشیدن به شبکه خدمات پس از فروش و سایر فعالیت‌های جانبی داشته است. طرح‌های تمدید گارانتی، قابلیت فروش خودروهای کارکرده با کارشناسی این شرکت و در گام آخر، راه اندازی پرشیا خودرو بوتیک، برخی فعالیت‌های این شرکت در ماه‌های گذشته برای جلب نظر مشتریان بوده‌اند. با وجود تمامی مشکلات، پرشیا خودرو همچنان تلاش دارد رابطه موفق خود با مشتریان را حفظ کرده و با توسعه کمی و کیفی خدمات، در کنار مالکان مینی و بی ام و باشد.
پرشیا خودرو بوتیک

پرشیا خودرو بوتیک

اما چه چیزهایی را در پرشیا خودرو بوتیک خواهیم دید؟ در این مجموعه هر آن‌چه که یک مالک بی ام و یا مینی لازم دارد، گنجانده شده است. تمامی امکانات مورد نیاز علاقمندان به این دو برند در پرشیا خودرو بوتیک دیده می‌شود و این محل، به مکانی برای گفتگو و وقت گذرانی بی ام و دوستان و علاقمندان به خودروهای مینی تبدیل خواهد شد. اکسسوری‌ها و لوازم جانبی اصلی بی ام و و مینی، رینگ و لاستیک‌های استاندارد و تایید شده توسط خودروساز باواریایی، و ارایه خدمات تیونینگ و آپشن، قسمتی از فعالیت‌های پرشیا خودرو بوتیک را دربر می‌گیرد. علاوه برآن، در پرشیا خودرو بوتیک از تمامی حاضرین پذیرایی ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/10
بگو کلوب هست دیگه بوتیک چه صیغه ای هست!!ولی نکته جالبش اینجاست این جماعت خودشون رو به bmwمیچسبونن و امثال خودرو بانک اونا رو تبلیغ میکنن بسه بابا خسته نشدید مثلا خبرگزاری هستید