موضوعات داغ

لکسوس برای ساخت جانشین LFA خواستار حمایت رسانه‌هاست

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سال ۲۰۱۸ فقط دو لکسوس LFA و امسال فقط سه نسخه از این خودرو در آمریکای شمالی فروخته شد. ساخت این خودروی سوپراسپرت با موتور V10 سال ۲۰۱۲ پس از تولید ۵۰۰ مدل به پایان رسید، و هنوز این مارک لوکس متعلق به تویوتا در حال فروش مدل‌های جدید آن است. در حالی که این شرکت برنامه‌ای فوری برای جایگزینی مستقیم این خودرو در نظر نگرفته، اما می‌دانیم لکسوس با ایده معرفی یک مدل پرچمدار قدرتمند دیگر مشکلی ندارد.
وقتی از کوجی ساتو نایب رئیس این شرکت سوال شد برنامه ساخت خودروی دیگری شبیه لکسوس LFA دارند یا خیر، پاسخ او طوری بود که احتمال تولید خودروی سوپراسپرتی دیگر را منتفی نمی‌کند، اما نباید خیلی زود انتظار چنین لکسوسی را داشت:
من عاشق این ایده هستم اما به کمک شما نیاز داریم. ما خواستار درخواست رسانه‌ها برای ساخت LFA جدید هستیم. این به اقدام ما برای تولید این خودرو کمک خواهد کرد.
لکسوس LFA

لکسوس LFA

به دلایل منطقی، این شرکت نگران کمبود احتمالی تقاضا برای خودرویی شبیه LFA است، آن هم با توجه به اینکه این کوپه دیفرانسیل عقب خیلی مورد توجه مردم قرار نگرفت. وقتی LFA برای اولین بار در آمریکا عرضه شد قیمت باورنکردنی ۳۷۵ هزار دلاری داشت. اینکه پس از حدود ۱۰ سال از عرضه این خودرو، لکسوس هنوز در حال فروش LFA است نشان می‌دهد با وجود نقدهای مثبت، این خودرو به موفقیت تجاری نرسیده است. بنابراین لکسوس نگران است چنین اتفاقی برای جانشین LFA هم رخ بدهد.
قبل از اینکه هیجان‌زده شوید باید بدانید تصاویری که در این خبر می‌بینید نمونه اولیه نسل بعدی لکسوس LFA نیست، بلکه مدلی برای تست تایرهای مسابقه‌ای است که عکس‌های آن سال گذشته منتشر شدند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/10
من از همین تریبون اعلام حمایت میکنم آقا بساز شاید قسمت شد منم یکیش رو دیدم