موضوعات داغ

واکنش سایپا به ادعای پراید پنج میلیونی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار بهم ریخته و آشفته خودرو کشور، موجب شده تا هر روز شاهد انتشار اخبار بسیاری باشیم که بسیاری از آنها، تنها با هدف ایجاد موج خبری یا حمله منتشر می‌شوند. پس از انتشار ادعای یک کارشناس خودرو مبنی بر اینکه قیمت واقعی خودرو، پنج میلیون تومان است، شاهد سکوت رسانه‌ای سایپا بودیم که به سهم خود، حملات علیه این شرکت را افزایش داد. جالب آن‌که در همین ایام، با جستجویی در آگهی‌های فروش خودرو، می‌توانید پیکان مربوط به دهه هفتاد را مشاهده کنید که با قیمت نه میلیون تومان عرضه شده است و امکان ندارد که قیمت یک خودرو صفر کیلومتر، از خودرو کارکرده و فرسوده بیشتر باشد. حال و پس از گذشت چند روز، این گروه خودروسازی بیانیه‌ای را در خصوص این موضوع صادر کرده است.
گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به ادعای پراید پنج میلیونی عنوان کرد: سکوت سایپا به دلیل آن صورت گرفته که این اظهار نظر، فاقد هرگونه نظر کارشناسی و علمی است و بهتر است که ادعای این افراد با سکوت پاسخ داده شود. تقریبا همگان می‌دانند که در شرایط فعلی، با وجود تحریم‌های خودروسازی، چند برابر شدن نرخ ارز، مشکلات اقتصادی و بسیاری موارد دیگر، تولیدکنندگان سخت در مضیقه هستند و ادعای قیمت پنج میلیونی برای هر دستگاه خودرو، کاملا بیهوده است. رسانه‌ها و فعالان عرصه خودرو، به غیرمنطقی بودن این ادعا اظهار کرده‌اند و علاوه برآن، از صداوسیما نیز انتظار می‌رود تریبون رسانه ملی را در اختیار کسانی قرار دهد که اظهارات بی اساس، غیر کارشناسی و ناصحیح را بیان نمی‌کنند. امیدواریم صنعت خودرو کشور به واسطه انتقادات سازنده و کمک‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌ها و فعالان حوزه خودرو، ایراداتش را رفع کرده و در مسیر بهبود و پیشرفت قدم بردارد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/6/10
برین بمیرین بابا
1398/6/10
پنج تومن نه وای بالای ده تومان نباید اصلا تولید بشه
1398/6/10
ببین چطور فاز گرفته
سکوت
حرفی نداری بزنی قاتل
یه جوری میگه در مقابل این حرفا سکوت میکنیم انگار رییس تویوتاس برو پرایدتو درست کن
1398/6/10
اتفاقا اگه کارشناسی گفته پراید ۵ تومنه گرون گفته. من ساکن کانادا هستم و پارسال مزدا ۳ صفر خریدم ۲۴ هزارتا. که درآمد ۷-۸ ماه کارگرساده هست. البته بنده از دم قسط گرفتم بدون سود. گارانتی ۵ سال بدون محدودیت کیلومتر. حالا سایپا بیاد حرفهای دروغ به ملت تحویل بده
1398/6/12
5 تومانم واسش زیاده بنظر من