موضوعات داغ

سیستم جدید UVeye می‌تواند یک خودرو را ظرف ۴ ثانیه بازرسی کند +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یک شرکت کوچک به نام UVeye سرویس بازرسی خودرویی طراحی کرده که می‌تواند به کاهش بحث و جدل بین مشتری و فروشنده هنگام خرید و فروش خودرو کمک کند.
امیر هور مدیر عامل این شرکت گفته است:
این سرویس به عنوان سیستم بازرسی قاچاق و شناساسی بمب کار خودش را آغاز کرد.
سپس این سیستم وارد صنعت خودروسازی شد. هور گفته این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند یک خودروی در حال حرکت را طی ۴ ثانیه یا کمتر بازرسی کند. این بازرسی شامل نشتی مایعات و آسیب‌های فیزیکی به کوچکی ۰.۰۸ اینچ می‌شود. این خیلی سریع‌تر از مدت زمانی است که یک انسان می‌تواند یک خودرو را بازرسی کند. پس خودروسازان، تولیدکنندگان قطعات، نمایندگی‌های خودرو، شرکت‌های بیمه و شرکت‌های اجاره خودرو حتما از تکنولوژی این شرکت سود خواهند برد.
UVeye

UVeye

هور گفته در حال همکاری با دایملر، تویوتا، ولوو، اشکودا و یک خودروساز دیگر است تا این سیستم را برای خطوط تولید، مناطق حمل و نقل و نمایندگی‌ خودروها توسعه دهد. شرکت UVeye ادعا کرده از سال ۲۰۱۷ تاکنون سرمایه گذاری این شرکت ۳۵ میلیون دلار افزایش یافته و در رویدادهای تکنولوژی آينده مثل نشست جهانی هوش مصنوعی در آمستردام حضور خواهد داشت.
این شرکت کوچک با ۱۰۰ کارمند، سه سیستم ارائه می‌کند که می‌توانند در کنار هم یا جداگانه مورد استفاده قرار بگیرند. آرتمیس (تایرها)، اطلس (بدنه ۳۶۰ درجه) و هلیوس (زیر بدنه). این‌ها در ابتدا به عنوان یک سیستم امنیتی یکپارچه تولید شدند. دقت بالای این سیستم در ابتدا به عنوان یک مشکل در نظر گرفته شد اما به دلیل دقت دوربین‌ها، سنسورها و سیستم‌های هوشمند مشخص شد می‌توان از این سیستم به عنوان سیستم بازرسی کامل خودرو استفاده کرد.
این سیستم دارای ۲۰ دوربین و سنسورهایی است که حتی سطح مایعات خودرو را هم بررسی می‌کنند. سیستم‌های دقیق این شرکت می‌توانند مشکلات داخلی و خارجی خودرو و موارد غیرعادی، اصلاحات و اشیای خارجی را تشخیص دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد