موضوعات داغ

تصاویری جدید و متفاوت از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱ منتشر شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی تصاویری از نمونه اولیه یک شاسی بلند ترکیبی استتار شده در میشیگان منتشر شده که کمی طول کشید تا متوجه شویم این نسل بعدی میتسوبیشی اوتلندریعنی مدل ۲۰۲۱ است. نکاتی که این قضیه را لو دادند طرز قرار گرفتن نامتعارف چراغ‌های جلو، جلوپنجره غیرعادی و شکل چراغ‌های عقب بود که همگی شبیه طرح مفهومی انگلبرگ میتسوبیشی هستند.
ابعاد این نمونه اولیه نشان می‌دهند میتسوبیشی اوتلندر بعدی از نظر اندازه بزرگتر از مدل قبلی خواهد بود. اوتلندر فعلی دارای ۷ صندلی برای سرنشینان است، اما مدل جدید اندازه متوسطی داشته و احتمالا سه ردیف صندلی آن چیدمان متفاوتی خواهند داشت.
میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱

این مدل جدید تقریبا هم اندازه با هوندا پایلوت یا هیوندای سانتافه است. این تغییر اندازه در خط تولید شاسی بلند میتسوبیشی هم تاثیرگذار خواهد بود، پس انتظار داریم ابعاد اوتلندر اسپرت یا همان میتسوبیشی ASX هم بزرگتر از قبل شود. وقتی این تغییرات رخ دهد، میتسوبیشی اکلیپس کراس کوچک‌ترین شاسی بلند این شرکت خواهد بود، میتسوبیشی ASX در بخش کامپکت جای می‌گیرد و اوتلندر جدید به عنوان شاسی بلند سایز متوسط این شرکت عمل خواهد کرد.
امیدواریم این میتسوبیشی اوتلندر از شاسی جدیدی، مثلا نسخه بزرگتر پلتفرم اکلیپس کراس استفاده کند. این خودرو احتمالا از موتور ۱.۵ لیتری چهارسیلندر خطی توربوشارژ به عنوان موتور پایه بهره ببرد، و یک موتور V6 به عنوان آپشن در اختیار مشتریان قرار گرفته و پیشرانه پلاگین هیبرید اوتلندر کنونی هم با کمی تغییرات به آن اضافه شود. میتسوبیشی قصد دارد سال آینده فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۱ را در بازار آمریکا آغاز کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد