موضوعات داغ

تسلا رودستر تبدیل شده به ماشین زمان می‌تواند به آینده سفر کند! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر نمی‌دانید باید بگویم آینده در گذشته است، همان‌طور که تاریخی که ریک و مورتی به آن سفر کردند ۲۱ اکتبر ۲۰۱۵ بود. ما ماشین‌های پرنده یا هاوربرد نداریم و تنها کسی که در دنیا سعی می‌کند همه چیز را سرگرم کننده نشان دهد ایلان ماسک است.
فروش خودروهای تسلا به آن اندازه که سرمایه گذاران انتظار دارند زیاد نیست، اما نمی‌توان انکار کرد شرکت متعلق به ماسک دنیا را تغییر داده است. البته این فقط محدود به خودرو نمی‌شود. ماسک سال گذشته یک تسلا رودستر قدیمی را با یک موشک به فضا فرستاد.
این بار او وارد دنیای سفر در زمان شده و تکنولوژی سفر در زمان دلوریان اصلی را با یک رودستر نسل دوم ترکیب کرده است. مردم خیلی برای این مدل جدید اشتیاق دارند، اما تسلا مثل همیشه عجله‌ای برای رونمایی از آن ندارد.
سرعت رودستر نسل دوم احتمالا در مدت کمتر از ۲ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد، پس سریع‌تر از بوگاتی شیرون خواهد بود، در حالی که هزینه ساخت آن فقط ۲۰۰۰۰ دلار یعنی ۱۵ برابر کمتر از شیرون است. این قدرت شاید برای سفر در زمان کافی باشد، حتی اگر از یک راکتور پلوتونیومی برای تقویت آن استفاده نشود.
همان‌طور که حدس می‌زنید داریم با شما شوخی می‌کنیم، اما وقتی طراح این تصاویر مدل سه بعدی رودستر را به این مدل خاص تبدیل کرد هیچ شوخی‌ای در کار نبود. اگرچه این طراحی به ظرافت اثر قبلی او یعنی مک‌لارن اسپیدستر نیست، اما به اندازه کافی خوب هست تا یادآور حال و هوای فیلم بازگشت به آینده محصول ۱۹۸۵ باشد.
طرفداران محیط زیست خواهان خودرویی با قابلیت سفر در زمان به جز دلوریان نیستند. اما از جنبه دیگری به قضیه نگاه کنید: اگر قصد داشتید در سریع‌ترین زمان ممکن به سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت (سرعتی که در آن دلوریان در زمان سفر می‌کرد) برسید از یک موتور V6 قدیمی استفاده می‌کردید یا چیزی که احتمالا سریع‌ترین خودروی دنیا باشد؟ پاسخ این سوال همیشه تسلا است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد