موضوعات داغ

گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران برگزار شد

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
شرکت مدیران‌خودرو صبح امروز جمعه 19/7/1398، به مناسبت آغاز چهارمین سال عرضه خودرو چری تیگو 5، مراسمی را تخت عنوان گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران در مجموعه تفریحی پارک ارم تهران برگزار کرد. در این مراسم که با حضور تعدادی از مشتریان منتخب و وفادار این شرکت برگزار شد، علاوه‌بر تجلیل از آن‌ها، اهداف و برنامه‌های آتی این شرکت نیز توسط مدیر بازاریابی و فروش برند چری اعلام شد.
بابک صدرایی مدیر بازاریابی و فروش برند چری در ایران گفت: «شرکت مدیران‌خودرو به‌عنوان شریک تجاری چری در ایران همواره در تلاش است تا همپا و همسوی بازار جهانی اقدام به عرضه جدیدترین محصولات این برند به بازار کشور کند. به همین منظور با توجه به مشکلات کنونی در صنعت خودرو کشور، شرکت ما در نظر دارد در راستای احترام به حقوق مشتریان، طی ماه‌های آتی محصولی جدید و به‌روز را به سبد محصولات خود اضافه کند. این محصول که در ایران با نام تجاری ام‌وی‌ام ایکس 55 عرضه خواهد شد، یکی از جدیدترین تولیدات برند چری بوده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مشریان ایرانی باشد. زیرا به جدیدترین تجهیزات و امکانات رفاهی مجهز بوده و از قوای محرکه قدرتمندی برخوردار است.»
گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

همچنین در ادامه مدیران ارشد چینی این شرکت از اهداف آتی خود در ایران سخن گفتند و با بیان وجود مشکلات فراوان، به دلیل سرمایه‌گذاری کلان در ایران، درنظر دارند که علاوه‌بر حفظ بازار ایران، اقدام به توسعه فعالیت‌های خود کنند که یکی از این اقدامات، عرضه محصولات جدید تا پایان سال جاری و سال آینده به بازار ایران خواهد بود.
در ادامه این مراسم به رسم یادبود جوایز نفیسی به قید قرعه به تعدادی از مشتریان تیگو 5 سوار اهدا شد. همچنین شرایطی فراهم آمد تا مشتریان بتوانند در فضایی دوستانه به بیان موضوعات و مشکلات خود با مدیران این شرکت بپردازند. در همین راستا مهندس غلامی مدیر گارانتی شرکت مدیران‌خودرو از ارائه خدمات پس از فروش استاندارد این شرکت در سرویس‌های ادواری گفت و از مشتریان این شرکت خواست تا در موعد مقرر یا هر 10 هزار کیلومتر به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند تا از بروز مشکلات احتمالی برای خودروهای‌شان جلوگیری به عمل آید. همچنین وی از گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری تمامی محصولات این شرکت خبر داد و گفت، ما همواره در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان قدم برداشته‌ایم و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت خدمات پس از فروش و ارائه خدمات گارانتی به مشتریان خود به‌کار گرفته‌ایم.
گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

اما همان‌طور که گفته شد، این مراسم به منظور آغاز چهارمین سال عرضه خودرو چری تیگو 5 برگزار شد. به همین منظور حدودا 50 نفر از مشتریان منتخب و نمونه این شرکت به این مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه تنها بیش از 20 نفر از آن‌ها توانستند در این مراسم حاضر شوند. به همین خاطر شاهد گردهمایی بیش از 20 دستگاه چری تیگو 5 در محوطه پارکینگ مجموعه پارک ارم تهران بودیم. این مراسم فرصتی را به‌وجود آورد تا مشتریان علاوه‌بر گپ و گفت با مدیران شرکت مدیران‌خودرو، به بیان مسایل و به اشتراک گذاشتن تجریبات خود با سایر مالکان این خودرو نیز بپردازند.
گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

گردهمایی بزرگ تیگو 5 سواران

این شرکت سال 94 با عرضه کراس‌اوور توانمند چری تیگو 5 توانست سهم عمده‌ای از بازار کراس‌اوورهای چینی را از آن خود کند. همچنین مدیران‌خودرو با ارائه بیشترین میزان گارانتی برای تیگو 5، میزان رضایت‌مندی مشتریان را افزایش داد. چری تیگو ۵ در دی‌ماه سال 95 با یک فیس‌لیفت همراه شد و این اتفاق باعث شد تا استقبال مشتریان از این خودرو افزایش پیدا کند. نسخه فیس‌لیفت تیگو 5 علاوه‌بر تغییرات ظاهری، امکانات رفاهی بیشتری را دارا بود که همین موضوع سبب شد طیف وسیع ترین از خریداران این کراس‌اوور پرفروش را انتخاب کنند. اما از آن‌جایی که مدیران‌خودرو در راستای احترام به حقوق مشتریان همواره در تلاش است، چندی پیش تصمیم به ارتقا و تجهیز تیگو 5 گرفت و این خودروی پرفروش را با امکانات رفاهی بیشتری روانه بازار کرد. به همین خاطر این کراس‌اوور توانمند اکنون به دلیل داشتن امکانات بیشتر، طیف وسیع‌تری از خریداران و علاقه‌مندان را پوشش خواهد داد.
تمامی مدل‌ها و تیپ‌های چری تیگو 5 از پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم دقیق 1971 سی‌سی بهره می‌برند که به تکنولوژی اختصاصی Dual VVT مجهز شده‌اند. این پیشرانه توانایی تولید 139 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. برای انتقال نیروی تولیدشده پیشرانه تیگو 5 به چرخ‌های جلو از یک جعبه‌دنده 7 سرعته CVT استفاده ‌شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/7/20
گردهمایی گیربکس بنجل cvt خخخخ
بسیار لگنه این ماشین هر 30 هزارتا یکبار گیربکس پیاده میکنه