موضوعات داغ

کوییک R محصول جدید پارس خودرو چه تفاوتی با کوییک معمولی دارد؟

عکس مطلب اول
مدیرعامل پارس خودرو گفت: مدل جدیدی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو تولید و تا پایان سال ۹۸ به بازار عرضه می‌شود.
به گزارش سایپانیوز، علی شیخ‌زاده اظهار کرد: با وجود اینکه محصول کوئیک به تازگی در گروه خودروسازی سایپا تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسبی که از مشتریان دریافت شده و همچنین تاکید تیم مدیریتی جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان، مدل جدیدی از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.
شیخ زاده با بیان اینکه این مدل از محصول کوئیک با نام کوئیک آر (QUIK-R) نام‌گذاری شده است افزود: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.
وی ادامه داد: به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، "سفید" رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند جدید و تحول‌گرای خود تصمیم گرفته است تا محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.
مدیرعامل پارس خودرو گفت: البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/12
جوک قشنگی تعریف کردی ؟؟ جذابیت ظاهری ؟؟؟ پلاستیک بازیافتی اضافه آوردین ؟ اینو خودتون سوار بشید چون لیاقت شماست نه مردم
1398/8/12
بله آپشن رینگ آلومینومی!!! کوئیک خودش با این رینگ اومد و لی بعد تحریم برداشتنش.حالا میخوان با قیمت زیاد چهار تا رینگ آلومینیومی بذارن روش بشه کوئیک r
1398/8/12
گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!
1398/8/12
جذاب ؟!؟؟! نه خدایی جذاب ؟!ً؟!؟!؟ لعنتی مدیر عامل فولکس واگن وقتی درباره گلف حرف میزنه اینقدر جذاب جذاب نمی کنه .
1398/8/12
ننگ بر مردم و حتی دلالانی که مجددا هنگام فراخوان و پیش فروش این خودرو برای خریدش صف میکشن !!!! خودرو های اینچنینی حتی ارزش دلالی هم ندارن !
1398/8/12
اینطور که من حساب کردم حدود 10 میلیون از نسخه معمولی گرون تره! اونم فقط برای چند تیکه رنگ و 4 تا رینگ که معلوم نیست با چه کیفیتی ارائه شده... . ضمن اینکه من این ماشین رو از نزدیک دیدم و زیر پاش رو تجربه کردم؛ میشه گفت پراید شرف داره نسبت به این که هر قطعش مال یک ماشین پایین رده تر از خودش (هرچند که همه ماشین های این تیپی سایپا یکی هستن تقریبا)
1400/7/21
با سلام.من هم مثل شما مصرف کننده هستم و هم کوییک معمولی سایپایی و کوییک آر پارس خودرویی داشتم.باید قبول کنیم که خودروهای ایرانی بی کیفیتن اما کوییک آر پارس خودرویی از معمولی سایپایی بسیار با کیفیت تره: قطعات درجه یک استفاده شده،دقت در تولید با کیفیت و نبود هیچ گونه کمبود قطعه و .... . حتی اگه داخل معمولی و آر پارس خودرویی بشینین تفاوت کیفی بین این دو بیداد می کنه حتی اگه برونین هم واقعا قابل توجه است. خواهشن کسانی استفاده کردن نظر بدن. با تشکر
1398/8/12
رینگ آلمینیوم شد آپشن یعنی ما انقدر عقب افتاده ایم !!! خودتونید
1398/8/14
فکر کنم بشه شکایت کرد بخاطر یه دست رینگ ده ملیون اضافه کردن
1398/8/15
همون لگنو با ۴تا رینگ و یه خورده رنگ میخوان با چند میلیون قیمت بیشتر بکنن تو پاچه ملت
اون R هم که آخر اسمش گذاشتن یعنی کوییکی که ر....... توش
1398/8/15
علی مرزهای صنعت و تکنولوژی خودروی دنیا رو جا به جا کردی و جذابیت رو دوباره تعریف کردی .مردم ایران همه برا علی دست بزنید.
1398/8/19
واقعا خجالت نمی کشید که با دورنگ کردن و رینگ آلومینیومی این ماشین و می خواهید گرونتر بکنید تو پاچه ی مردم؟
1398/8/19
آقا اعتراض چی می کنید لگن لگن تونه/داری برو بهترشو بخر.نداری هم هیچی نگو که اگه پولشو داشتی بی درنگ میرفتی میخریدی.مگه پراید شد50میلیون صف نکشیدید.قبلش هم میگفتین 7تومنشم گرونه
1398/9/16
خداوکیلی دیگه به این کوییک مثل پراید گیر ندید هی مدل های مختلف ولی بدون هیچ تغییرات در موتور و امنیت
1398/10/2
اگرکوییگ جدیدازقالب فعلی خارج شه مثل فیات سی یناببینیدچقدرشکیله تازه قدیمیه خواشاتغییرکلی فقط روی اطاق چون موتوروگریبکس بسیارعالیست فقطتغییرکلی اطاق
1402/1/26
به نظر من كوييك آر دستي بهتر از آر اتومات است.اصلا اتومات كردنش كار اشتباهي بوده. در ضمن با 206 تيپ 2 با موتور tu3 و 8 سوپاپ و 1400 سي سي چرا گرانتر از پرايده؟
آپشن چي داره؟ حالا 1600 سي سي 206 بهتره. ما مردم همين هستيم. در جاليكه ماشينهاي اروپايي و ژاپني و كره اي به روز مي شوند با رقابت براي كم كردن قيمت. انقدر مقايسه نكنيم.مگه همه شما سال 95 به جك نمي خنديديد.مگه قيمت گارخانه بيشتر از بازار نبود؟ الان ماشين چيني زير 1 مليارد پيدا كنيد.جا نيست كه بنويسم ولي نكته آخر .. ملتي كه وانت بار 13 بدر را فراموش كند لياقتش همين است.
1402/10/1
چه خبره ۱۰ میلیون برا رینگ آلمینیومی مگه اومدن مانیتور دی لایت سنسور باران ترمز ۴چرخ دیسک آینه ی راهنما دار و تاشو برقی اضافه کردین فقط بلدین پول مردمو بخورید سایپاهم ماشیناش اوج بی آپشنیه تا الان یه راهنما روی ماشیناش نذاشته