موضوعات داغ

درگ دوج چلنجر دیمن با چندین موتور از جمله کاوازاکی ZX-14R + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مقایسه عملکرد یک موتورسیکلت در برابر یک خودرو همیشه برای طرفداران جذابیت خاصی داشته است. موتورسیکلت‌ها سبک، پرشتاب و نسبت قدرت به وزن خیلی خوبی دارند. خودروها کنترل بهتری دارند و به همین دلیل می‌توانند سر پیچ‌ها با سرعت بیشتری حرکت کنند و در کل سرعت نهایی بیشتری دارند. در این ویدیو هم شاهد درگ بین دوج چلنجر دیمن با چندین موتورسیکلت مخصوصا کاوازاکی ZX-14R هستیم.
این ویدیو نبرد بین دوج چلنجر دیمن تقویت شده و پرسرعت با چندین موتورسیکلت عادی یا تقویت شده با رانندگان شجاع را نشان می‌دهد. این دوج دیمن از موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با توان ۸۴۰ اسب بخاری بهره می‌برد. اصلاحاتی از جمله اضافه شدن واحد کنترل پیشرانه و فیلترها در آن صورت گرفته، بنابراین خروجی دقیق موتور آن مشخص نیست. برخی موتورسیکلت‌های حاضر در ویدیو مثل سوزوکی هایابوسا و کاوازاکی ZX-14R در حالت عادی خود دارای توان ۱۸۰ تا ۱۹۰ اسب بخار هستند.
در حالی که دیمن معمولا به دلیل کشش بیشتر عملکرد بهتری دارد، رانندگان موتورسیکلت باید از تک‌چرخ زدن موتور خود جلوگیری کنند، بنابراین باید تعادل دقیقی بین گاز دادن و افزایش شتاب برقرار کنند. به دلیل اینکه برخی از این موتورها از توربو استفاده می‌کنند، دو شاخ عقب آن‌ها باید تا جای ممکن تایرها را روی زمین ثابت نگه دارد.
همان‌طور که در ویدیو می‌بینید برخی از این موتورها عملکرد خیلی خوبی در برابر دوج دارند و ثبت زمان‌های زیر ۱۰ ثانیه به لطف شتاب موتور و خودرو قابل توجه است. البته تنها رقیبی که دوج دیمون را واقعا به چالش می‌کشد همان کاوازاکی ZX-14R است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/21
دیمن تو درگ رو دست نداره به راحتی خیلی از موتور سنگین ها رو شکست داد
1398/8/21
دیمن فوق العادس موتور سنگینها مثل کاوازاکی نینجا h2r هیچ چیز جلو دارشون نیست
1398/8/21
الان احمد کاربر ۱.۶ لیترها میاد میگه ژیان اسطوره اینو میزنه تو درگ من با ژیان بزرگوار اینو گرفتم
1398/8/22
این سه تا کامنتی که گذاشتی هیچ پرایدو بچسب فقط پراید ، ببخشید فورد فستیوا
1398/8/22
خخخخخ با موتور درگ زده که یه موقع آبروش نره چون با ماشین که حتما کَلش میخوابه حتی اگه همون ژیان باشه خخخخخ به نظرم با آدم پیاده هم درگ بزارن بد نیست خخخخخ