موضوعات داغ

تک نرخی شدن قیمت بنزین شایعه است، توجه نکنید!

عکس مطلب اول
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای به شایعات منتشر شده در رابطه با احتمال تک نرخی شدن بنزین واکنش نشان داد و با تکذیب این موضوع اعلام کرد که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی انتشار برخی شایعات در فضای مجازی که به نقل از این شرکت و با عنوان «احتمال تک نرخی شدن بنزین» مطرح شده است، این موضوع را کاملا رد کرده و هرگونه شایعات و اخبار در خصوص این موضوع را کاملا تکذیب خواهد کرد. هموطنان عزیزمان می توانند برای کسب اطلاعات صحیح و دقیق از آخرین اخبار طرح مدیریت مصرف سوخت به سایت رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس www.niopdc.ir مراجعه کنند.
در حال حاضر باتوجه به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از بامداد روز 24 ماه آبان امسال طرح سهمیه بندی بنزین را برای وسایل نقلیه بنزینی مجدد راه اندازی کرده و براساس قیمت تصویب شده برای عرضه سوخت به هموطنان، هر لیتر سوخت سهمیه به قیمت 1500 تومان و بنزین آزاد به قیمت 3000 تومان عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/11
خود گرون شدن بنزین هم تا 2-3 روز قبل گرونی به گفته ی وزیر شایعه و دست پخت فضای مجازی بود !!
1398/9/11
خب پس حالا که حضرات تکذیب کردن (همونطور که تا ساعت 23:59 روز 23 آبان سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین رو تکذیب می کردن) ، حتما تک نرخی میشه.........