موضوعات داغ

استعلام خلافی خودرو با دو کلیک

عکس مطلب اول
جریمه‌های رانندگی همواره یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو بوده است. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و سرعت گرفتن ارتباطات، روش‌های مختلفی هم برای استعلام خلافی خودرو به وجود آمدند. استعلام پیامکی، اینترنتی، استفاده از کد USSD، استعلام تلفنی و … روش‌هایی هستند که امروزه برای استعلام خلافی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا برای سهولت کاربران، تمام راه‌های استعلام خلافی خودرو را گردآوری کنیم.

مراجعه حضوری به پلیس +10
شما می‌توانید با در دست داشتن کارت خودرو، سند خودرو یا بیمه‌نامه، به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و با پرداخت ۳۰۰۰ تومان (تعرفه اجرائیات برای استعلام خلافی ) استعلام خلافی خودروتان را بگیرید. دقت داشته باشید در صورتی که مبلغ خلافی شما بیش از ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) باشد، می‌بایست به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایید.
اما دست نگه دارید؛ الان در عصر ارتباطات هستیم و جهان به سمت آسان شدن امور انسان‌ها درحال حرکت است. شما می‌توانید با روش‌های دیگری که در ادامه خواهیم گفت، بدون مراجعه حضوری به لیست جریمه‌های خودرو دسترسی داشته باشید.

استعلام خلافی با روش اینترنتی
وب‌سایت‌های مختلفی به ارائه لیست خلافی خودرو می‌پردازند که همگی اطلاعات خود را از سایت راهور دریافت می‌کنند. متاسافانه سایت راهور رابط کاربری جذابی ندارد و همین مسئله باعث شده تا سایت‌های مختلف به فکر ارائه این خدمت در قالب‌های جدید باشند.
یکی از این سایت‌ها متعلق به شرکت همراه مکانیک است که درکنار خدمات قیمت‌گذاری خودرو، کارشناسی خودرو در محل و خرید و فروش خودرو امکان استعلام خلافی خودرو را نیز فراهم کرده‌است. با استفاده از ابزار استعلام خلافی همراه‌مکانیک قادر خواهید بود با وارد کردن کد 8 رقمی خودرو به لیست کامل جریمه‌های خودرو دسترسی داشته‌باشید.
برای دریافت خلافی خودرو کافیست وارد لینک hamrah-mechanic.com/mag/traffic-infringement-history/ شده و کد 8 یا 9 رقمی بارکد روی کارت خودرو خود را وارد نمائید و به راحتی به لیست جریمه‌ها دسترسی داشته باشید.

خلافی خودرو

خلافی خودرو



استعلام خلافی پیامکی
در روش استعلام خلافی خودرو توسط پیامک کافیست کد ۱۷ رقمی VIN که بر روی سند و کارت خودرو درج شده است را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک بزنید. پس از ارسال پیامک این سامانه میزان خلافی شما به همراه شناسه پرداخت و قبض برای شما ارسال خواهد کرد.

استعلام خلافی تلفنی
در این روش شما می‌توانید با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸ تماس بگیرید و با وارد کردن کد VIN درج شده در پشت کارت خودرو از میزان جرائم و خلافی خودرو خود اطلاع کسب کنید.

استعلام جریمه رانندگی با کد دستوری USSD (ستاره ۱۱۰ مربع)
ابتدا کد دستوری (*110#) را وارد کنید. سپس ۴ گزینه نمایش داده می‌شود.
1. پلیس +۱۰
2. خدمات راهور
3. کلانتری و پاسگاه
4. پلیس آگاهی
شما عدد 2 یعنی خدمات راهور را انتخاب کنید.
منوی جدید شامل ۲ گزینه است: خلافی خودرو، خلافی خودرو و شناسه قبض و شناسه پرداخت که می توانید عدد ۱ یا ۲ را وارد کنید. پس از انتخاب این گزینه باید کد VIN را وارد کنید. برای وارد کردن عدد و حروف، زبان گوشی را روی انگلیسی تنظیم کنید و حروف لاتین را به‌صورت بزرگ وارد کنید. استعلام خلافی با این روش برای شما هزینه دارد و هزینه ارسال هر پیامک خلافی ۳۵۰ تومان است. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد