موضوعات داغ

سبک و سنگین آمیکو در شهر آفتاب؛ حضور آمیکو در نمایشگاه خودرو تهران قطعی شد

عکس مطلب اول
چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران میزبان گروه صنعتی آمیکو با طیف متنوعی از محصولات این شرکت کار و تجاری ساز خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ما، گروه صنعتی آمیکو که در سال جاری حضور پررنگی در نمایشگاه های خودرو سراسر کشور داشته است، بهمن ماه امسال در نمایشگاه خودرو تهران محصولات متنوع این شرکت را به نمایش خواهد گذاشت.
نمایشگاه خودرو تهران که به ایستگاه چهارم رسیده است، بنا بر اقتضاء صنعت و بازار خودروی کشور در زمان تحریم ها، رویکردهایی با محور «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» را در پیش گرفته است.
در چهارمین دوره نمایشگاه خودروی تهران بر خلاف دوره پیشین که حواشی زیادی در خصوص تعهدات معوق خودروسازان و اعتراضات خریداران خودرو، پیرامون خود داشت با شرایط مناسب تری مواجه هستیم.
هر چند در این دوره نیز تحریم ها همچنان به قوت خود باقی است اما راهکار های خودروسازان برای عبور از این تحریم ها در حال به ثمر رسیدن است که می توان حضور خودروها و برندهای جدید در بازار خودرو را گواهی بر این مدعا دانست.
مدیران خودرو در روزهای گذشته ام وی ام ایکس55 را به سبد فروش محصولات خود اضافه کرد و سیف خودرو نیز برند جدید SWM را برای طی کردن مراحل تولید در این شرکت به نمایش درآورد.
ایران خودرو و سایپا نیز هر کدام برنامه های مختلفی برای معرفی محصولات جدید و از رده خارج کردن برخی خودروهای قدیمی خود اعلام کرده اند.
گروه صنعتی آمیکو نیز در نمایشگاهی که ماه گذشته در بندرعباس بر پا شده بود، اخبار خوبی از از افزایش داخلی سازی پیکاپ آسنا تا 27 درصد را اعلام کرد که خود گویای رقم خوردن اتفاقات مثبت در شرایط سخت این روزهای صنعت خودروی کشور است ضمن اینکه تولید پیکاپ آسنا در این شرکت از سر گرفته شده است و به احتمال بسیار زیاد از همین روزها فروش بدون محدودیت آن آغاز خواهد شد.
مجموع این اتفاقات می تواند نوید دهنده برگزاری امیدوار کننده چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران در مجموعه شهر نمایشگاهی آفتاب باشد.
یادآور می شود: چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدكی و خدمات پس از فروش تهران، 24 تا 27 بهمن ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 تا 17 میزبان علاقمندان و شرکت کنندگان خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/28
قطعا این پیکاپ یکی از گزینه های خریدم هست ،اما درباره بازار قطعات خودرو اطلاعاتی پیدا نکردم.
تو سایتهای مختلف هم قیمت ها متفاوته و قیمت یکسانی نداره.
متاسفانه تبلیغات مناسبی هم ندارن و باعث گمنام موندن شرکت میشه!