موضوعات داغ

فراز و نشیب های قیمت خودروهای داخلی در اولین روز زمستان

عکس مطلب اول
با مروری بر قیمت خودروهای داخلی در اولین روز زمستان، می توانیم به طور میانگین شاهد افزایش قیمت1 میلیون تومانی برخی از خودروهای بازار باشیم، به طوری که درمعاملات روز گذشته خودروی کیا سراتو ۲۰۰۰ گیربکس اتومات و یا خودروی رنو ساندرو اتوماتیک نسبت به روز قبل خود با افزایش متوسط ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی همراه بوده و به ترتیب با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان و ۲۱۷ میلیون تومانی معامله شدند.
در این بین خودروی سمند LX با قیمت ۸۵ میلیون تومانی خرید و فروش شد و یا خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۱۰۷ میلیون تومانی در بازار معامله شد و یا نسخه صندوقدار آن در مدل ساده به همین قیمت خرید و فروش شد.
رنو تندر پلاس اتوماتیک بدون رینگ آلومینیومی بر روی چرخ های خود قیمت ۱۹۷ میلیون تومانی ثبت کرد و با نگاهی به قیمت خودروی دنا، می توانیم به قیمت ۱۲۲ میلیون تومانی در بازار برسیم. دیگر محصول سدان ایران خودرو، یعنی خودروی رانا LX هم با قیمت ۹۱ میلون تومانی در بازار به فروش رسید که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیونی قیمت آنان در بازار دارد.
دنا پلاس توربو و خودروی رنو تندر پلاس دنده‌ای بدون تغییر در قیمت خود معامله شدند و هرکدام به ترتیب با قیمت 178 میلیون تومانی و یا قیمت 166 میلیون تومانی خرید و فروش شدند. در این بین هاچ بک های بازار کشور یعنی "پژو 206 تیپ 2" و یا خودروی "تیبا 2" نیز افزایش قیمت کمتر از 1 میلیون تومانی را در بازار تجربه کردند. پژو پارس 104 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش شد و همچنین خودروی پژو 207 اتوماتیک فاقد رینگ آلومینیمی هم به قیمت 172 میلیون و 500 هزار تومانی رسید که نشان از افزایش قیمت متوسط 1 میلیون و 500 هزار تومانی آنان در بازار دارد.
و اما ارزان ترین خودروی بازار کشور، یعنی خانواده پراید هم در مدل های مختلف خود با افزایش حدودا 400 تا 600 هزار تومانی همراه بوده اند و نسخه هاچ بک سایپا 111 با قیمت 54 میلیون و 500 هزار تومانی، سایپا 132 با قیمت 52 میلیون و 400 هزار تومانی و همچنین خودروی سایپا 131 با قیمت 50 میلیون و 400 هزار تومانی در بازار خرید و فروش شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد