موضوعات داغ

با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی در خیابان امیرکبیر تهران، پرشیاخودرو در قلب بازار قطعات یدکی

عکس مطلب اول
پرشیاخودرو با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی خود در خیابان ملت با کد 501، همکاری با فروشندگان قطعات یدکی ب.ام.و و مینی را برای عرضه قطعات اصلی و استاندارد این خودروها آغاز کرد.
پرشیاخودرو در راستای برنامه های خود برای توسعه بازارهای جدید و گسترش فعالیت در زمینه قطعات یدکی محصولات اصلی ب.ام.و و مینی، با افتتاح نمایندگی فروش قطعات یدکی در خیابان ملت تهران، به قلب بازار قطعات یدکی پایتخت آمد.

پرشیاخودرو

پرشیاخودرو

افتتاح این فروشگاه در منطقه امیرکبیر وملت که قطب قطعات یدکی پایتخت و یکی از بزرگترین مراکز فروش قطعات یدکی کشور به شمار می رود بیش از هر چیز در راستای افزایش تعامل پرشیاخودرو با بازار قطعات یدکی و گسترش فروش قطعات اصلی در خارج از شبکه نمایندگی‌های پرشیاخودرو است تا از این طریق قطعات اصلی محصولات ب.ام.و و مینی با کمک سایر فروشندگان نیز در اختیار مالکین این خودرو ها قرار گیرد.

پرشیاخودرو

پرشیاخودرو

این فروشگاه که در خیابان امیرکبیر، خیابان ملت، نرسیده به مترو ملت واقع است علاوه بر همکاری با سایر فعالین بازار قطعات یدکی، همچون دیگر نمایندگی های پرشیاخودرو در سراسر کشور، قطعات اصلی محصولات را به مشتریان نیز عرضه می‌کنند. از برنامه های آتی پرشیاخودرو عرضه قطعات دارای بسته بندی اختصاصی، هولوگرام، امکان تایید اصالت از طریق ارسال پیامک خواهد بود و مشتریان می‌‎توانند از این طریق اصالت قطعات را بررسی کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت پرشیاخودرو به آدرس https://persiakhodro.ir مراجعه و یا مستقیما با شماره تلفن 36349771 و 36348408 تماس بگیرند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد