موضوعات داغ

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید رونمایی شد

عکس مطلب اول
بی ام و رسما از مدل پلاگین هیبریدی X2 رونمایی کرد که با کد X2 xDrive =25e وارد بازار می شود. این خودرو در بخش فنی خود با بی ام و X1 xDrive25e که سال پیش رونمایی شده بود یکی است.
بی ام و این مدل را برای کاهش آلایندگی Co2 مدل هایش در بازار اروپا تولید می کند. موتور مورد استفاده در X2 پلاگین هیبریدی یک 4 سیلندر توربوی 1.5 لیتری است که می تواند 123 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور تولید کند. در عقب خودرو نیز یک موتور برقی با قدرت و گشتاور به ترتیب 94 اسب بخار و 165 نیوتون متر قرار دارد. باتری این خودرو نیز لیتیوم یونی بوده و 10 کیلو وات ساعت ظرفیت دارد.

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

مجموع قدرت موتور هیبریدی بی ام و X2 به 217 اسب بخار و گشتاور آن به 385 نیوتون متر می رسد. بی ام و شتاب این مدل را 6.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن را نیز 195 کیلومتر بر ساعت اعلام کرده است. در حالت تمام برقی، X2 پلاگین هیبریدی می تواند 57 کیلومتر مسافت را طی کند و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت را هم دارد.

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

شارژ شدن باتری X2 با استفاده از برق معمولی 5 ساعت و با استفاده از سیستم شارژ سریع 3.2 ساعت زمان می برد.
در خصوص مصرف سوخت نیز بی ام و مصرف سوخت این مدل را 1. لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام کرده است. آلایندگی این خودرو نیز بسیار کم بوده و در هر کیلومتر تنها 43 گرم گاز دی اکسید کربن انتشار می دهد.

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

بی‌ام‌و X2 پلاگین هیبرید

در این خودرو موتور بنزینی به محور جلو متصل و موتور برقی به محور عقب متصل است و به این ترتیب یک سیستم چهارچرخ محرک جدید داریم که به گفته ی بی ام و دقت بالا و قابلیت حرکتی خوبی دارد.
بی ام و هنوز اعلام نکرده که این خودرو را در بازار آمریکا عرضه می کند یا نه اما با توجه به عدم عرضه ی X1 xDrive25e احتمال عرضه‌ ی X2 پلاگین هیبریدی نیز در آمریکا کم است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد