موضوعات داغ

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار کشورمان + جدول هفته آخر دی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های دبیر انجمن واردکنندگان خودرو مصوبه تمدید ترخیص خودروهای وارداتی و بررسی آن بر روی میز هیات دولت قرار گرفته و در صورت تایید این مصوبه و ارائه راهکار برای ترخیص این خودروها شاهد کاهش قابل توجه قیمت خودروهای وارداتی خواهیم بود.
به نقل از دنیای اقتصاد، در کنار این موضوع شایعاتی نیز به گوش می رسد که تعدادی از نمایندگان مجلس به دنبال آن اند که موضوع رفع ممنوعیت واردات خودرو در سال آینده را مجددا به جریان بیندازند.
اگر چه دولت در لایحه بودجه سال 99 هیچ درآمدی را از محل واردات خودرو اختصاص نداده است اما خبرها حاکی از طرح و بررسی این موضوع در کمیسیون تلفیق مجلس و تایید مصوبه ای دارد که موضوع واردات خودروهای سبک و سنگین با اولویت هیبریدی ها را در دستور کار قرار می دهد.
اگر تمامی احتمالات مذکور به مرحله عملیاتی برسند کاهش قیمت خودروهای وارداتی دور از انتظار نیست. البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که اتفاقات اخیر در کشورمان سبب شده که مجددا بازار ارز با تلاطم روبرو شود و قیمت دلار بالا رود.
از آن جا که قیمت دلار ارتباط مستقیمی با قیمت خودرو های وارداتی دارد. بازار ارز یک متغیر به شدت تاثیر گذار بوده و در تحلیل های کارشناسان برای پیش بینی آینده بازار خودروهای وارداتی نقش کلیدی را به عهده دارد.
به هر صورت در شرایط فعلی خودروهای وارداتی با یک جهش قیمت کم سابقه روبرو شده و باید منتظر ماند و دید که مصوبه های مذکور در صورت تایید چه تاثیری بر بازار خودروهای وارداتی خواهند گذاشت.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت خودرو های وارداتی در بازار کشورمان:
جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد