موضوعات داغ

نگاهی به قیمت پژو پارس اتوماتیک در بازار آزاد + جدول قیمت بهمن‌ماه

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
پژو پارس حاصل فیس‌لیفت موفق ایران خودرو روی پژو 405 GLX است که از حدود دو دهه پیش تاکنون در بازار خودرو کشور حضور دارد. پژو پارس اتوماتیک نسخه‌ای مجهز از این خودروست که از اواسط دهه هشتاد خورشیدی با گیربکس اتوماتیک عرضه شده و کم و بیش در بازار حضور دارد. نسخه‌های اخیر پژو پارس اتوماتیک مجهز به پیشرانه TU5 و گیربکس AL4 بوده و از نظر قوای فنی با پژو 207i اتوماتیک مشابهت دارد.
قیمت پژو پارس اتوماتیک برای مدتی آن را به رقیبی برای جک J4 یا تندر پلاس اتوماتیک تبدیل کرده بود که با پرواز قیمت خودروهای چینی و قطع تولید خودروهای رنو در ایران، این توازن برهم خورد و اکنون با توجه به قیمت پژو پارس اتوماتیک می‌توان گفت این خودرو یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار کشور است. پژو پارس اتوماتیک در مقایسه با رقبای چینی و فرانسوی خود از معایبی همچون کهنه بودن طراحی و قدیمی بودن قوای فنی رنج می‌برد، در سوی مقابل نیز مزایایی همچون قیمت ارزان‌تر، در دسترس بودن بیشتر قطعات یدکی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش این خودرو را نسبت به رقبا برتر جلوه می‌دهند.

پژو پارس اتوماتیک

پژو پارس اتوماتیک

قیمت پژو پارس اتوماتیک در کارخانه حدود 99 میلیون تومان است و در بازار تا حد 150 میلیون تومان افزایش یافته است. با توجه به آن‌که به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم، طبیعی است قیمت‌ها روز به روز کاذب‌تر شده و حباب بیشتری پیدا کنند. بنابراین توصیه ما به شما این است اگر خرید خودرو برای شما در این بازه زمانی اهمیت حیاتی ندارد، مدتی را دست نگه داشته و منتظر فروکش طغیان قیمت‌ها باشید.
همان‌طور که گفته شد قیمت پژو پارس اتوماتیک این خودرو را به یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار تبدیل کرده است. از سوی دیگر پژو پارس اتوماتیک خودرویی خانوادگی است و با بهره‌گیری از فضای مناسب کابین و صندوق، می‌تواند پاسخگوی نیازهای خانواده ایرانی باشد. با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشور می‌توان گفت پژو پارس اتوماتیک خودرویی است که مزایای آن بیشتر از معایبش به چشم می‌آیند و البته مشتریان نیز گزینه‌های چندانی را در بازار خودروهای اتوماتیک در پیش رو ندارند.
در جدول زیر نگاهی به قیمت پژو پارس اتوماتیک در بازار داشته‌ایم و سعی کردیم تا نمونه‌های مختلفی را براساس سطوح مختلف بودجه در آن جای دهیم. قیمت‌ها تقریبی هستند و شما ممکن است با ارقام متفاوتی در بازار مواجه شوید:

سال ساختکارکردرنگبدنهقیمت
1389150,000 کیلومترخاکستریچندلکه رنگ68 میلیون تومان
1390130,000 کیلومترسفیدکاپوت تعویض80 میلیون تومان
139198,000 کیلومترخاکستریبدون رنگ90 میلیون تومان
139728,000 کیلومترسفیدبدون رنگ137 میلیون تومان
1398صفرکیلومترسفیدبدون رنگ150 میلیون تومان

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/6
حیف پول
1398/11/7
دست نگه دارید قیمتها فروکش میکند!!!!! جک سال انتخاب میشه قطعا.. زمانی که ۶۰ تومن شد همچین فکری کردم با خودم ارزان نشد که هیچ چنان رفت بالا که کلا دست نیافتنی شد . یک واقعیت هیچ چیزی ارزان نمیشود