موضوعات داغ

قیمت قطعی خودروی SWM G01 توسط سیف خودرو اعلام شد

عکس مطلب اول

شرکت سیف خودرو ویژه بهمن ماه امسال، قیمت قطعی جدیدترین آورده چینی خود به کشور، یعنی خودروی SWM G01 را اعلام کرده است و براساس بخشنامه اخیر این شرکت، محصول جدید سیف خودرو جایگزینی برای خودروی "بیسو T5" خواهد بود که در دو تیپ مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد، اما فعلا صحبتی از نسخه اسپرت اتومبیل به میان نیامده و شرکت سیف خودرو قیمت قطعی نسخه ساده این اتومبیل را اعلام کرده است.

طبق اعلام شرکت سیف خودرو، نسخه ساده خودروی جدید SWM G01 با قیمت خودرو قطعی 375 میلیون تومانی ویژه بهمن ماه 98 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، این خودرو جایگزینی برای خودروی "بیسو T5" در بازار کشور خواهد بود و حالا متقاضیان خودروی بیسو T5 در صورت عدم دریافت خودروی مد نظر خود، می تواند محصول جدید سیف خودرو را دریافت کنند.

در ادامه بد نیست بدانید که این خودرو با طول کلی 4610 میلی متر، عرض 1855 میلی متر، ارتفاع 1725 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2750 میلی متری ساخته شده که از آن حداقل وزن خشک 1560 کیلوگرمی بدست آمده است و نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر تامین خواهد کرد که بیشینه قدرت آن به 156 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن هم به چیزی حدود 230 نیوتن متر خواهد رسید که برای تبدیل و ارسال این نیرو تنها به سمت چرخ های جلو، از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. لازم به ذکر است که این پیشرانه بر روی هر دو مدل ساده و اسپرت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تفاوت های اصلی آنان در کیت بدنه و تغییرات ظاهری آنان خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/12
پول دادن به این شرکت ها بابت خودروی چینی که هیچیش مشخص نیست حماقته! پس فردا پول مردم را میخورند ماشین هم به هزار بهانه نمیدهند مردم هم دست به دامن قوه قضاییه می شوند.
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!
1398/11/12
بعید نیست که اصلا نه کسی رنگ بیسو رو ببینه نه swm رو احتمالا آخرش هم میگن به جاش سه تا پراید میدیم بهتون. تو این مملکت اگر بری یه گاو هم پیش خرید کنی بعد چند وقت میگن گاو نداریم به جاش دوتا بزغاله بیا ببر!
1398/11/12
موتور 1.5لیتری رو باید روی دوچرخه ببندن!
1398/11/13
خود سانتافست،بنده خداهایی که سانتافه دارن چه گناهی کردن