موضوعات داغ

اعلام اسامی برندگان مسابقه درگ لکسوس RX350 و هیوندای سانتافه

عکس مطلب اول
همانطورکه احتمالاً می‌دانید، در دو هفته اخیر، خودروبانک با اسپانسری اسپیدی اقدام به برگزاری یک مسابقه جذاب درگ بین خودروهای شخصی نمود و این شرایط برای مخاطبین فراهم بود تا با تحلیل و مطالعه اطلاعات فنی خودروها، برنده را پیش‌بینی کرده و بتوانند با حضور در نظرسنجی در این مسابقه شرکت کنند.
جمعه گذشته نتیجه درگ منتشر شد و برنده‌ها نیز به قید قرعه بین کسانیکه درست حدس زده بودند، انتخاب شدند. آقایان امیرحسین آقامیری و محمد فتاحی از تهران، و همچنین علیرضا کیانی از خراسان جنوبی سه نفر خوش شانس این مسابقه بودند که با انتخاب گزینه درست، و به قید قرعه برنده این مسابقه شدند و دیروز دوشنبه تمامی هدایا از طرف روغن موتور اسپیدی، اسپانسر این مسابقه ارسال شد.
با توجه به استقبال بسیار خوب شما مخاطبین عزیز، امیدواریم به زودی قسمت‌های بعدی از همین مسابقه با درگ با اسپانسری روغن موتور اسپیدی بین دیگر خودروهای شهری بازار تهیه و منتشر شوند تا در کنار برگزاری مسابقه، بتوانیم با تحلیل و یادگیری مشخصات فنی و حرفه‌ای‌تر خودروها، مسائل فنی دقیق‌تر و کاربردی‌تری را در این صنعت جذاب یاد بگیریم.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/15
با سلام و خسته نباشید خدمت تیم خودرو بانک و قدرانی از زحماتشان لطفا این سری زحمت کشیدین درگ گذاشتین بین یه کره ای و ژاپنی نزارید که آبرو کره ای یا بره یه کره ای با چینی بزارید که یه سری از دوستان خنک شن
1398/11/16
سلام لطفاً هدیه هاشون اعلام کنید
1402/4/17
سانتافه میبازه
1402/4/28
لکسوز می بره