موضوعات داغ

قطعات 3 هزار دستگاه خودروی رنو از گمرک ترخیص شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم تحویل 400 هزارمین محصول سایپا در سال 98، اظهار داشت که با ترخیص قطعات محصولات رنو که مربوط به دوران قبل از تحریم بوده و در گمرک مانده بود و همکاری برخی قطعه سازان داخلی امکان تولید 3 هزار دستگاه از محصولات رنو فراهم شده و پارس خودرو تولید تعداد محدودی از این محصولات را شروع کرده تا پس از تولید، براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویت ثبت نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: با تحویل 400 هزارمین محصول سایپا، ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان که نادرست و کذب بوده را به اثبات رساندیم. همچنین به منظور تنوع در سبد محصولات، با برگزاری گردهمایی زنجیره تامین، هماهنگی های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلت فرم SP100 سایپا فراهم شده تا از سال آینده وارد بازار شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره برخی کاستی ها و اشتباهات در انتخاب مسیر، گفت: برخی از تصمیمات غیر صحیح در این صنعت باعث شد تا این صنعت قربانی نگاه های مغرضانه، غیر کارشناسی و غیر اقتصادی شود. آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست ها و برنامه های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهادها و دستگاه های مرتبط بیرونی است که می تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.
سلیمانی در ادامه بیان داشت: گروه خودروسازی سایپا متاسفانه وارث بی تدبیری ها، مشکلات و معوقات فراوانی بود که حل و اصلاح آن نیازمند سال ها فعالیت مستمر بود و به لطف الهی در یکسال گذشته توانستیم برخی از این مشکلات را حل کنیم و با تلاش شبانه روزی سعی می کنیم مابقی نواقص و کمبود ها را نیز حل کنیم. سایپا با اتخاذ رویکردی تحول گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودروهای جدید و به روز، ۸ محصول جدید را در سه سال آینده روانه بازار می کند.
وی در پایان با عذرخواهی از مشتریان این شرکت بابت تاخیر در تحویل برخی محصولات که به دلیل برخی از مشکلات باقی مانده از مدیریت ها گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی ایجاده شده بود، تصریح کرد: با افزایش تولید و تحویل خودروها در ماه های اخیر و با ایجاد تنوع در سبد محصولات و بعلاوه ارتقاء کیفیت خودروها، به زودی شاهد نتایج مثبت برای مردم و مشتریان خواهیم بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/24
با سلام و خسته نباشید عوامل سایت خودرو بانک
لطفا پیگیری کنید تا چه ماهی رو میتونن با این 3000 قطعه تحویل دهند؟