موضوعات داغ

توضیح پلیس راهنمایی و رانندگی به تردد فراری 458 پلاک ملی در ایران

عکس مطلب اول
همانطورکه احتمالاً در شبکه های اجتماعی دیده اید، چند ماهی است که یک فراری 458 پلاک ملی قرمز رنگ در شمال کشور و بعضی شهرهای دیگر در حال تردد دیده شده است. البته اگر اهل خودرو باشید می دانید که این خودرو چند سالی است که به صورت کاملاً قانونی پلاک ملی دریافت کرده و حتی در بعضی از مجلات کشور عکس هایی از آن در همان ابتدای ورود به کشور منتشر شده بود.
اما حال صاحب جدید این خودروی ایتالیایی، تصمیم گرفته کمی بیشتر آن را در خیابان های کشور به حرکت درآورد و در این باره پلیس راهنمایی و رانندگی واکنشی به این موضوع نشان داده است.
به نقل از ایسنا، سرهنگ عین الله جهانی گفته که این خودرو با مجوز رسمی از مبادی قانونی در سال 91 وارد کشور شده و به صورت کاملاً رسمی پلاک ملی دریافت کرده است. جالب است که جهانی اضافه کرده که این خودرو از سال 91 تابحال چهاربار تغییر مالکیت داده و پلاک فعلی نصب شده روی این خودرو، مربوط به مالک قبلی آن است.
البته سرهنگ جهانی ادامه داده که شماره گذاری تابع قوانین و مقررات است و بر همین اساس نیز هیچ خودروی لوکس و خاصی از سال ۱۳۹۷ تاکنون شماره‌گذاری نشده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/28
جهت اطلاع این خودرو در اصل توسط یکی از ورزشکاران کشور که بعد ها سابقه عضویت در شورای شهر تهران نیز پیدا کرد در دوران ریاست جمهوری قبلی وارد شده است.
1398/11/29
وی افزود: این قانون ها برای افراد عادی جامعه است نه خواص