موضوعات داغ

ویروس کرونا چه تاثیری بر میزان تولید خودروسازان کشور داشته است؟

عکس مطلب اول
احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص تعطیلی خودروسازان کشور به علت شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تا کنون باعث تعطیلی بنگاه های خودروسازی کشور نشده و خودروسازان با تمام توان در حال فعالیت هستند. البته خودروسازان کشور به منظور جلوگیری از کرونا کارگران خود را ایزوله می کند و پرسنل با رعایت نکات بهداشتی مشغول کار هستند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تجارت نیوز، دبیر انجمن خودروسازان کشور در ادامه افزود: به دلیل تحریم های آمریکا و توقف خطوط تولید خودروهای چینی و کاهش واردات قطعات از چین به علت شیوع ویروس کرونا، تیراژ تولید خودروها افت کرده است. میزان تولید خودروسازان کشور در گذشته به 2 هزار دستگاه در روز می رسید، اما در حال حاضر در ماه های پایانی سال میزان تولید خودروسازان به هزار و 600 دستگاه در روز کاهش پیدا کرده است.
توضیحات نعمت بخش درحالیست که سایپا اعلام کرده ساعات کاری پرسنل و شیفت های کاری سایپا بدین شکل شده که شیفت کاری اول از ساعت 7 صبح تا 13 و 30 دقیقه، شیفت کاری دوم از ساعت 13 و 30 دقیقه تا ساعت 20 و همچنین شیفت کاری سوم از ساعت 20 تا 45 دقیقه بامداد خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد