موضوعات داغ

نگاهی دقیق به جزییات خارق العاده رنو مورفوز + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
درحالی که بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی چشم انداز برگزاری نمایشگاه ژنو و معرفی جدیدترین دستاوردهای خود در این نمایشگاه بودند، اما با شیوع ویروس کرونا در کشور سوئیس و جلوگیری از رشد بیشتر آن در این کشور، ممنوعیت برگزاری آن اعلام شد تا بسیاری از خودروسازان چشم انتظار نمایشگاه های اتومبیل پیش رو از جمله نیویورک باشند، هرچند به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا، نمایشگاه بین المللی نیویورک نیز با تاخیر 5 ماهه و در فصل تابستان برگزار خواهد شد.
با این وجود خودروسازانی بودند که با لغو نمایشگاه ژنو 2020، به صورت آنلاین از محصولات جدید خود پرده برداری کردند، همچون شرکت خودروسازی رنو که ماه گذشته چشم انداز آینده کراس اوورهای برقی خود را در قالب یک طرح کانسپت و تحت عنوان "رنو مورفوز" معرفی کرد و مشخصات آن را مورد بررسی قرار دادیم. اما این تمام ماجرا نیست و خودروی کانسپت "رنو مورفوز" ویژگی های بسیار خارق العاده ای دارد که تنها با صحبت پیرامون آنان نمی توان حق مطلب را ادا کرد. به همین منظور، گروه خودروبانک فیلمی از بررسی جزییات دقیق این خودرو با زیرنویس فارسی آماده کرده است که ویژگی های منحصربه فرد "رنو مورفوز" و چشم انداز آینده کراس اوورهای برقی این شرکت را به طور دقیق بررسی خواهد کرد.
پیش از تماشای ویدیو و آشنایی با جزییات خارق العاده این خودروی کانسپت که توانایی های شرکت خودروسازی رنو را به نمایش می گذارد، بد نیست بدانید که این اتومبیل طبق ادعای شرکت سازنده براساس پلتفرم نسل جدید CMF-EV طراحی شده و تنها یک خودروی تمام الکتریکی خواهد بود، اما قابلیت تبدیل به دو نسخه متفاوت را خواهد داشت که نیاز مشتریان در محیط های شهری و یا نیاز مشتریان برای مسافرت و استفاده های خارج از شهر را برآورده می کند.
نسخه اول برای استفاده های شهری، مجموعه باتری های 40 کیلووات ساعتی خواهد داشت که امکان استفاده از اتومبیل تا حداکثر 400 کیلومتر را با شارژ کامل باتری ها فراهم می سازد. اگر هم می خواهید برای مسافت های طولانی و مسیرهای بیرون از شهر بر روی "رنو مورفوز" حساب باز کنید، کافی است تا ابعاد اتومبیل را تغییر دهید و مجموعه باتری های 90 کیلووات ساعتی را به آن اضافه کنید که در این صورت می تواند محدوده حرکت 700 کیلومتری با یکبار شارژ باتری ها داشته باشد.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد