موضوعات داغ

کارت سوخت المثنی خود را چطور پیگیری کنیم؟

عکس مطلب اول
با سهمیه بندی مجدد بنزین در ماه های اخیر و عرضه آن با نرخ 1500 تومانی در بنزین سهمیه و عرضه با نرخ 3000 تومانی در بنزین آزاد، مشکلات زیادی برای دارندگان وسایل نقلیه فاقد کارت سوخت بوجود آمده است، ولی اگر آن دسته از افرادی هستید که به تازگی برای دریافت کارت سوخت اتومبیل ثبت نام کرده اید، می توانید از روش های مختلفی کارت سوخت ثبت نامی خود را پیگیری کنید.
اولین و ساده ترین روش برای پیگیری کارت سوخت اتومبیل، مراجعه به سامانه اینترنتی http://sokht.epolice.ir:7001/ خواهد بود که با ثبت پلاک اتومبیل در سامانه، می توانید کارت سوخت خود را به راحتی پیگیری کنید. اما علاوه بر سامانه اینترنتی، ثبت نام کنندگان کارت سوخت از طریق پیام کوتاه نیز می توانند اقدام به پیگیری کارت سوخت خود کنند که در ادامه نحوه انجام آن را توضیح خواهیم داد.
برای پیگیری کارت سوخت اتومبیل و یا موتورسیکلت خود از طریق پیام کوتاه، کافی است تا شماره VIN کارت شناسایی وسیله نقلیه خود را با رعایت قالب تعریف شده، به شماره 1101202040 ارسال کنید و سیستم نرم افزاری در صورت رعایت موارد تعریف شده، در همان لحظه پاسخ شما را خواهد داد.
لازم به توضیح است که برای پیگیری کارت سوخت موتورسیکلت، حتما لازم است تا ابتدای پیام خود به صورت انگلیسی حرف M و یا برای اتومبیل، حرف V را قرار دهید. دومین مرحله به صورت مشترک، قرار دادن ستاره و سپس نوشتن شماره VIN کارت شناسایی وسیله نقلیه خواهد بود که فرمت صحیح آن را می توانید در زیر ببینید:

- برای پیگیری کارت سوخت موتورسیکلت
M*(VIN)

- برای پیگیری کارت سوخت ماشین
V*(VIN)

کارت شناسایی وسیله نقلیه

کارت شناسایی وسیله نقلیه

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد