موضوعات داغ

رانندگان اتوبوس و مینی بوس مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند

عکس مطلب اول
محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص برنامه های حمایتی این سازمان از رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافری اظهار داشت: سازمان راهداری به منظور حمایت از رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافری که به علت شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند، 5 برنامه حمایتی را تدوین کرده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از صداوسیما، معاون توسعه مدیریت سازمان راهداری در ادامه افزود: در بخش مسافری بین شهری کشور 600 هزار راننده دارای کارت هوشمند فعالیت می کنند که به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش سفرها متضرر شده اند. سازمان راهداری 5 برنامه را به منظور حمایت از رانندگان این بخش تدوین کرده است. در نخستین اقدام، با همکاری شبکه بانکی و با ابلاغ بانک مرکزی، وام های بخش حمل و نقل مسافری به مدت سه ماه معوق و مصوبه مربوط توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
تیموری در ادامه تصریح کرد: وی همچنین توسعه خدمات بیمه ای و بهره مندی رانندگان بیکار شده از بیمه بیکاری با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی به رانندگان بخش مینی بوس های بین شهری و همچنین توزیع بسته های بهداشتی و اقلام مبارزه با شیوع کرونا در پایانه ها و مراکز توزیع مسافر و بار را از دیگر برنامه های سازمان راهداری برای حمایت از رانندگان بخش حمل و نقل مسافری عنوان کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد