موضوعات داغ

نصب فضاهای جداکننده راننده و مسافر در تاکسی‌های پایتخت +عکس

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر تهران تاکسی های پایتخت در حال تجهیز به جداکننده فضا اند.
به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در این خصوص توضیح داد: «در راستای حفظ سلامت مسافران و رانندگان تاکسی از روز گذشته اقدام به نصب طلق‌هایی برای ایجاد فاصله میان رانندگان و مسافران کردیم. این طرح در سایر کشورهای دنیا نیز اجرا شده و ما با کمک تولیدکنندگان داخلی به دنبال نصب این جداکننده هاییم.»
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: «مرحله نخست اجرای این طرح شامل نصب 3 هزار طلق جداکننده است. این طلق ها در خطوط پرمتقاضی بر روی تاکسی ها نصب می شوند و در مراحل بعد نیز مابقی تاکسی ها شامل این طرح می شوند.»
وی ضمن تاکید بر این نکته که جداکننده های مذکور بر روی انواع تاکسی قابل نصب اند، گفت: «جنس این طلق‌ها بگونه‌ای است که ماندگاری بالایی دارند و رانندگان می‌بایست تا زمانی که ریسک بیماری کرونا بالا است از آنها استفاده کنند اما بعد از عبور از بیماری کرونا، رانندگان خودشان تصمیم می‌گیرند که آیا این طلق‌ها را برداشته یا استفاده کنند.»
گفته می شود در این وسایل جداکننده فضای مناسب برای رد و بدل پول نیز تعبیه شده اما ترجیح این است که کرایه تاکسی به صورت الکترونیک پرداخت شود تا سلامت رانندگان بیش از پیش تضمین شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/22
سلام وقت بخیر..میخواستم راهنماییم کنید که چجوری میتونم تهیه کنم این طلق جدا کننده رو..ممنون میشم
1399/1/24
سلام وقت بخیر.لطفا راهنمایی بفرمایین که از کجا میشه تهیه کرد.
1399/1/30
سلام من از استان ایلام پیام میدم .خیلی واجبه که از این طلق ها داشته باشیم ،لطفا راهنمایی کنید که چجور خرید کنیم از کجا خرید کنیم ! ممنون تشکر