موضوعات داغ

تصادف با خودروی بی ام و، تنها چند دقیقه بعد از تحویل + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خرید یک اتومبیل، بدون شک یکی از پرهزینه ترین اقدامات هر فرد در طول زندگی اش خواهد بود و به همین دلیل است که موسسه های مختلف در سراسر جهان شکل گرفته است تا مشتریان بهترین انتخاب ممکن را براساس سلیقه و نیاز خود داشته باشند، اما خرید یک خودروی لوکس آن هم از محصولات "بی ام و"، می تواند تحقق یافتن آرزوی هر فرد در طول عمرش بعد از سال ها تلاش و جمع آوری سرمایه باشد و طبیعی است که همانند چشمانتان از آن محافظت کنید!. ولی در خصوص این موضوع، بخت با یکی از جدیدترین مشتریان کمپانی خودروسازی BMW در ایالات متحده آمریکا یار نبوده است و تنها چند دقیقه بعد از تحویل اتومبیل، در مسیر تصادف کرده و خودروی او خسارت جدی می بیند.
این حادثه در شهر بالتیمور آمریکا و برای مشتری جدید یک دستگاه خودروی "بی ام و M5" رخ داده است که می توانید فیلم تصادف و صدمات وارد شده به اتومبیل وی را در انتهای همین خبر شاهد باشید. به گزارش منابع خبری، این فرد بعد از تحویل اتومبیل M5 خود، با سرعت زیاد در حال رانندگی در خیابان بوده است که پس از برخورد با یک خودروی کراس اوور، به یک دکل مخابراتی برخورد کرده و صدمات شدیدی به قسمت جلو و بخشی از اطراف اتومبیل وارد می شود.
طبق گزارش، خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است، ولی تنها چند دقیقه پس از تحویل، خسارت های مالی زیادی بر روی دست مالک این خودروی 102 هزار و 700 دلاری گذاشته است.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/24
بیمه بدنه نداشته؟