موضوعات داغ

عدالت در تقسیم حقوق به سبک رنو؛ کارکنان به مرخصی با حقوق فرستاده خواهند شد

عکس مطلب اول
رنو تایید کرده است که اکثر کارکنان شاغل در کارخانه خود واقع در انستون انگلیس را به مرخصی اجباری فرستاده است. هشتاد درصد حقوق آن‌ها پرداخت خواهد شد. بیانیه رنو بدین ترتیب است:

" همانطور که از تاریخ 1 آوریل این روند اجرا شده است، اکثر کارکنان انستون تا تاریخ 31 ماه می به مرخصی اجباری فرستاده خواهند شد. همچنین توافق شده است مبلغی علاوه بر مبلغ مقرر شده توسط دولت به همه کارکنان داده شود تا حداقل به میزان %80 حقوقشان را دریافت کنند. به همین نسبت حقوق کارکنان فعال، شامل مدیران، کاهش خواهد یافت."

سیریل ابیتبول، مدیر ورزشی تیم رنو در این باره گفت:

" شرایط بسیار سخت انسانی و بهداشتی که در حال تجربه آن هستیم و قرنطینه‌های سخت‌گیرانه در فرانسه، انگلیس و اکثر کشورهای برگزار کننده گرندپری‌ها، اجازه اندازه گیری میزان تاثیر این موضوع بر ورزش ما را نمی‌دهد. بنابراین ما باید هرچه در اختیار داریم را به کار گیریم تا از این وضعیت نامعلوم طولانی مدت و منفعل بودن عبور کنیم، و از تمام تیمی که در این چهار سال ساخته‌ایم مراقبت کنیم."

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/23
تو ایران هم کارخانهای سایپا و ایران خودرو همه کارمندان خودشو به مرخصی میفرسته با حقوق صدرصد و بعد از پایان بحران کرونا با سه چهار برابر کردن قیمت بنجلهاشون کسریشونو جبران میکنن