موضوعات داغ

طرح فروش نقدی محصولات چری در سال 99 با تحویل فوری توسط مدیران خودرو + جدول

عکس مطلب اول
شرکت مدیران خودرو ویژه فروردین ماه 99، اولین شرایط فروش نقدی عمده محصولات چری در سال جدید را اعلام کرد که به صورت تحویل فوری، آماده عرضه به مشتریان خواهد بود. لازم به ذکر است که در این شرایط فروش، تمامی محصولات با اختلاف قیمت 500 هزار تومانی در مقایسه با شرایط فروش قبل این شرکت عرضه می شود، ولی در مقابل بجای انتظار 45 روزه، محصولات عرضه شده در شرایط فروش جدید مدیران خودرو آماده واگذاری هستند.
در این شرایط فروش، شرکت مدیران خودرو محصولاتی همچون "چری آریزو 5"، "چری آریزو5 T"، "چری تیگو 5 اکسلنت"، "چری آریزو 6" و خودروی "چری تیگو 7" را عرضه می کند که جزییات بیشتر آن به شرح زیر است:

طرح فروش نقدی محصولات چری

طرح فروش نقدی محصولات چری

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/1/25
من که نداشتم تا حالا ماشین گرون ولی مگه چی بدست میارین با خرید یه اشغال چینی؟ اعتبار؟ رانندگی لذت بخش؟ کیفیت؟ دوام؟
1399/1/26
من همین پولو به شما میدم شما بهم یه ماشین بده که دوام، کیفیت، لذت رانندگی، اعتبار و هرچی دیگه هست را بدهد.
1399/1/25
فروشی در کار نیست با هر نمایندگی که فکر کنید تو تهران تماس گرفتم دروغ فقط دروغ
1399/1/26
درود

به جای خرید خودروی چینی که دائمأ دردسرساز هستند؛ تویوتا پریوس و یا دیگر محصولات تویوتا و یا خودروهای ژاپنی را با طول عمر بیش از ۱۰-۱۵ سال خریداری کنید. یقین بدانید که ماشین های داغون ژاپنی بسیار بیشتر از ماشین های چینی در زمان ارزش دارند. ماشین های چینی همیشه مشکل خدمات و تأمین قطعات یدکی را داشته و دارند و خواهند داشت، شک نکنید.
وقتی تویوتا و با ماشین های ژاپنی را سوار بشید؛ متوجه کیفیت، رانندگی نرم و راحت و بی دردسر خواهید شد و به تعمیرگاه نرفتن را تجربه می کنید.
1399/1/26
شما دیدی سلام ما را بهش برسون. کدوم آدم عاقلی وقتی یک خودروی بی کیفیت چینی و خودروهای با کیفیت ژاپنی را جلوش بذارند، چینی را انتخاب میکنه؟! مشکل اینه که دولت اجازه واردات نمیده و در نتیجه مردم حق انتخاب دیگه ای ندارند و اگه هم باشه قیمتش چند برابر چیزیه که باید باشه لذا همین چینی های بی کیفیت و ایرانی ها جولان دار بازار خودرو هستند.
1399/1/26
گربه دستش به گوشت نمی‌رسید میگفت نمیخوام
1399/1/27
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگفت گوشت تلخه👍و درضمن تیگو۷ بنظرم بسیار ماشین خوب و با دوامیه البته در ایران با این رنج قیمت سدان های با کیفیت کره ای مانند سراتو و النترا مدل ۲۰۱۵ میشه خرید خیلی گزینه بهتری هست
1399/1/26
دلیل نام بردن من از پریوس در متن بالا این است که پریوس کارکرده را می توان با قیمتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون خرید و یکی از بهترین و مطمئن ترین و پرفروش ترین خودرو های دنیا ست اما در ایران به اندازه خودروهای چینی برای آن ارزش قائل نیستند؟؟؟!!!. از پریوس تعریف می کنیم اما به سختی آن را می خریم اما در عوض به راحتی برای چینی ها پول میدیم؟؟؟!!!
1399/1/26
سلام.این خودرو ARRIZO 6 من حساب کردم تو عربستان با ریال 3640 قیمت خودرو در میاد 185میلیون ولی تو ایران در میاد 411 میلیون این 226میلیون مال چی است
1399/1/26
عجب یکه تازی نیکنه این چری در نبود حتی رقبای هم وطنش....
خوش به حالش
1399/1/26
چینی ها مثل خودرو های خارجی وام میدن بدون بهره با اقساط بلند مدت ؟
1399/1/26
خدایا دیگه از ما کاری ساخته نیست خودت به بزرگیت قسم ما رو از این مافیای خودرو نجات بده