موضوعات داغ

برنامه یک روز عادی در زندگی رئیس بوگاتی، استیون وینکلمن چگونه است؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا تاثیر زیادی روی زندگی همه ما گذاشته است. البته هنوز می‌توان برخی از کارها را از داخل خانه هم انجام داد و بسیاری از مدیران شرکت‌های خودروساز هم مجبور شده‌اند از خانه خود به عنوان دفتر کار استفاده کنند. استیون وینکلمن رئیس بوگاتی هم از این قاعده مستثنا نیست.
در حالی که کارگران کارخانه بوگاتی در مولشایم به دلیل توقف تولید شیرون و دیو به خانه فرستاده شده‌اند، بسیاری از کارمندان از جمله مدیرعامل شرکت همچنان مشغول به کار هستند.
وینکلمن در حال مدیریت شرکت از خانه خودش در استراسبورگ فرانسه است. او هفته‌ای دوبار به دفتر مرکزی شرکت در مولشایم می‌رود تا از وضعیت کارکنانی که قادر به انجام کار خود از خانه نیستند مطلع شود. این شامل ملاقات با مدیر کارخانه و کارکنان امنیتی می‌شود.
حال به شما می‌گوییم یک روز عادی در زندگی وینکلمن رئیس بوگاتی چگونه است.
۷ صبح
روز وینکلمن خیلی زود شروع می‌شود. او ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شده، صبحانه سبکی می‌خورد و اخبار ملی و بین‌المللی مخصوصا در رابطه با سیاست و تجارت را دنبال می‌کند.
۸:۳۰ صبح
او سپس ایمیل‌هایش را خوانده و اولین جلسه اسکایپی خودش با هیئت مدیره را برگزار می‌کند. وینکلمن در این باره گفته: ما هر روز با تیم مدیریت ارشد بوگاتی جلسه داریم تا همه از شرایط کنونی شرکت و سلامت کارکنان مطلع شوند. این جلسات همچنین شامل تحلیل جدیدترین پیشرفت‌های جهانی و نحوه واکنش شرکت به آن‌ها است.
۱۰ صبح
سپس او با دپارتمان‌های مختلف از جمله توسعه، فروش، طراحی و بازاریابی تماس تصویری برقرار می‌کند. این تماس‌ها هم درباره توسعه و طراحی محصولات شرکت هستند.

استیون وینکلمن

استیون وینکلمن


۱۲ ظهر
وینکلمن در این ساعت ناهار خورده، اخبار را از تلویزیون تماشا کرده و ایمیل‌های جدیدش را می‌خواند.
۲ بعد از ظهر
کنفرانس تلفنی بعدی با دپارتمان تولید در رابطه با توسعه محصولات کنونی و جدید برقرار می‌شود. وینکلمن در این باره هم گفته: این یکی از بهترین و جذاب‌ترین جلساتی هست که داریم، جایی که درباره تمام قدرت و خلاقیتی که شرکت دارد صحبت می‌کنیم. گاهی اوقات این جلسات منجر به بحث بین اعضا می‌گردد، که همین باعث می‌شود به بهترین نتایج برسیم.
۷ غروب
حالا زمان فعالیت‌های شخصی مثل ورزش کردن رسیده است. او در این باره گفته: چون من نمی‌توانم در باشگاه یا استخر تمرین کنم، به مدت یک ساعت میدوم و طی این دویدن، چند حرکت کششی هم انجام می‌دهم. این باعث افزایش پایداری و سلامت بدنم می‌شود. این بهترین زمان برای من است تا به دور از گوشی و کامپیوترم به اتفاقاتی که در روز افتاده فکر کنم.
۹ شب
این ساعت زمان برقراری تماس‌های شخصی او با مادرش در آلمان و دوستانش در سراسر دنیا است.
۱۰ شب
روز وینکلمن با خواندن کتاب به پایان می‌رسد. او گفته: تنها مزیت قرنطینه این است که وقت بیشتری برای مطالعه دارم. من معمولا یک کتاب داستانی و یک کتاب غیرداستانی را طی چند روز در کنار هم می‌خوانم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد